Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 18:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psy-members!

En af mine venner købte en del "ikke psykedelisk keta" for nogle måneder siden, da han sagde det til mig kiggede jeg bare underligt på ham og sagde alt keta er psykedeliskt. (ret mig hvis jeg tager fejl) så jeg var 100 på at det var cuttet op med noget. han havde kun prøvet det da han var fuld, så dum som man nu er når man er fuld, så købte han da lige en god pose af det :roll:
Men tages det skal det jo! og første gang vi tog det, fandt vi så ud af det var coke som det var cuttet med ;) (HA keta) så vi har arbejdet med det i nogle måneder efterhånden, men for at komme til sagen, så var hans mor så venlig at samle hans tøj den anden dag og vaske det, Ehm, det ender så med han skulle bruge det den anden dag og det ikke ligger det sædvanlige sted, og han tænker FUCK, og finder det i et par nyvaskede bukser.
Han kom hjem til mig tidligere og forklarede, det første jeg tænkte var sæberester? han siger det nok bare er vådt (nok mere i håb end i tro), jeg begynder at hakke lidt ud, lader tørre, prøver at hakke det mere ud, osv. det ender så med at jeg får meget små sæbespåne agtige ting, han havde smagt på det og sagde at det bare smagte af keta :P haha, men nok også svært at overdøve med vaskemiddel. Nå, men prøves det skulle det da! (ved godt det er dumt!!!) Så ingen kommentarer til det tak :D det fyldte en hel del oppe i næsen, og man kunne da godt mærke lidt, men ikke synderligt. har prøvet at finde ud af hvordan vi så skal rense det? tænker det lidt svært med vand da det hele bare bliver opløst, og ved ikke helt med acetone, som man gør med amf? så håber nogle af jer kloge hoveder kan give mig nogle svar her! står det bare til udsmidning, oral indtagelse og skide på sæben eller?
Undskyld det hele blev lidt langt og historierigt, men første gang jeg ikke har kunnet få svar og havde mulighed for at lave et indlæg, selv om man har været på siden, siden 2009!! så blev lidt ekstatisk ;) (måske også det lorte narko plus lidt træthed)

Medlem

Hvor meget drejer det sig som siden i ikke bare smider det ud?

Desuden, hvad får jer til at tro det er cuttet med kokain og hvordan i alverden resulterer det i "ikke psykedelisk ketamin" (whatever that is)?

Det er ikke for at spille smart, jeg er oprigtigt nysgerrig.

Medlem
Brugeravatar

måske er det ikke det bedste råd HR mæssigt, men du kan jo altid lave en acetone rens og så prøve at tage lidt igen? det virker ikke som om I er alt for forsigtige med bare at prøve det alligevel i forvejen :) kan ikke forestille mig at en acetone-rens kunne skade

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Velkommen til.

Ja det lyder meget usandsynligt at de har cuttet det med kokain. Da kokain er ca. 1000 gange mere værd end ketamin. I Indien kan du købe ketamin til ca. 1 kr grammet. Så det måvære nogen usandsynligt dumme pushere, hvis de har cuttet det med Coke.

Ang. psychedelisk ketamin, findes der to slags. R-ketamin og L-Ketamin, hvor den ene er mere psychedelisk end den anden. Så det passer fint nok. Men det kan også hænge sammen med kvaliteten synes jeg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Ang. psychedelisk ketamin, findes der to slags. R-ketamin og L-Ketamin, hvor den ene er mere psychedelisk end den anden. Så det passer fint nok. Men det kan også hænge sammen med kvaliteten synes jeg.

Ketamin har S(+) og R(-) isomere. Jeg er ret sikker på at det folk kalder R-ketamin er racemisk..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg har kun hørt folk tale om indisk og europæiske ketamin (altså ikke videnskabeligt), og hørt at europæisk skulle være nemmere at k-hole på da det er ment til at bedøve dyr og det indiske er nemmere er mindre bedøvende, så man kan tage mere og stadig fungere (som man nu gør på hest)

nogen der kan bekræfte at det er sandt? og evt. fortælle hvilken slags hedder hvad?

Junior medlem

Vi er ret sikre på det er Coke, da efter man får den meget Milde keta rus, er man frisk og ens næse føles som om der er Cole i, man kan desuden holde sig vågen i utroligt mange timer på det? Der er ca 3gr tilbage, så hellere lave et forsøg end bare smide det ud? Vi vil prøve med acetonevask senere hvis der ikke er andre forslag? ;->

Junior medlem

Mht. Hvorfor der skulle være Coke i, er at det har været utroligt svært at få fat i keta, og da rockere har så nemt at skaffe Coke (meget billigt) kan de få mere profit ud af det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kan du uploade et billede af det? (helt up close)

ketaminrusen burde gerne forsvinde efter en times tid. hvad mener du med at ens næse føles som om der er coke i? bliver i bedøvede i næsen? for det har ikke noget med coke at gøre, det er et cutstof mange sælgere bruger.

Junior medlem

Så blev vi klogere på det med næsen, ehm, ketaminrusen varer ca 5min? Hvis overhovedet så længe! Min ven har virkelig skullet snuse meget ind før han kunne mærke noget? Vi var vågne på det i 24timer ca, og spilleder gta 5 i 4dage hvor det bare kørte ind? Burde man ikke kunne med keta, er det vare cuttet op gange 36666 eller? Vi har taget en del keta igennem årene, og aldrig prøvet sådan noget lort!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lige meget hvor lidt ketamin du sniffer så går der ca. 5-20 minutter før det kan mærkes og så virker det i ca. 1 time frem (hvis i vel og mærke har fået over "threshold" dosen, hvilket er dér, hvor man kan mærke man er påvirket)

man bliver ikke speeded af ketamin, selvom det godt kan virke stimulerende.

det lyder som en røverhistorie... eller noget der ikke er ketamin, i mine ører.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
R-ketamin er vel R-ketamin, S ketamin er S ketamin, L ketamin er ikke-eksisterende.
Og racemisk er en 50/50 blanding af de to.

Jeg har aldrig hørt/eller set om R-ketamin fra gaden, og tror du har ret i folk kalder Racemisk for R, fejlagtigt.

Junior medlem

Som sagt har vi taget en del keramik igennem tiden, og har aldrig taget så meget keta som med det her! Jeg plejer at blive fuldstændig fuckt af keta. Men med det her varer rusen i 5min ca, men er stadig klar i hovedet på en måde? Min ven mærker dårligt nok ketaen? Han plejer så også at tage en del mere end mig, men vi har taget streger som var det amf??? Stregerne har været ca 5 gange størrere end normale kreta streger? Jeg læste mig til at det var populært meg keta/coke på et tispunkt og det blev kaldt sommermix? Igennem de sidste 5år ca har vi prøvet en del keta, men aldrig noget som de var så lidt påvirkende som det her. Det virker mere som coke end keta på min ven

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jamen, i har da nok fået kokain så.
Det er svært at sige, men det er tydeligvis ikke ketamin ud fra hvad i fortæller.

Er det pulver ?
Normalt så køb ketamin i krystaller. Så er du mere sikker på det rent faktisk er ketamin, og ikke cuttet med noget.

Junior medlem

Jeg kan godt mærke ketaen lidt, men min ven kun hvis han tager flere store streger i træk? Så der er keta i, men ogsået andet stof som giver energi

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvis det kun virker i 5 minutter, så er det sgu nok ikke ketamin. Det burde da sige sig selv. Jeg ville smide det ad helvedes til, for er du vimmer, det lyder ulækkert.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja det er nok hverken Coke eller ketamin. Du er simpelthen blevet snydt tror jeg

Dedikeret medlem

Ja det er nok hverken Coke eller ketamin. Du er simpelthen blevet snydt tror jeg

helt enig ! :gud:
lyder bestemt ikke som ketamin ihvertfald !

Junior medlem

Hvad er det så der giver den ketamin følelse med kroppen er lidt bedøvet og man mumler lidt og det? Prøver at se på det efter en acetonevask. Skriver herinde i morgen eller lign.

Junior medlem

Vi er blevet snydt, blev vi enige om, efter den første streg, hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]