Hej til alle
Har for nyligt fundet ud af at jeg er mega sensitiv og der følger naturligvis spørgsmål med, jeg håber på at nogle har erfaring på dette område og gider dele oplevelser eller know how.
Mig.
Jeg lever af at lave high-end lyd i biler og til hjemmet, har gjort det i mange år så der er helt tjek på hvordan god lyd skal lyde.
Har altid haft skrøbelig ører så opfanger mange frekvenser som normale ikke kan, hvis mit anlæg spiller og min telefon ringer samtidig går jeg i sort, kan ikke fokuserer på noget, min ører begynder og hylde og min verden bryder ned da jeg ikke kan administrer det.
Det er et groft eksempel men håber i for en ide om hvor komplekst det er.
Min ørelæge har foretaget en test på mig og han siger det er mellem 3-7% af danmarks befolkning som er sensitive, mange af dem er ikke klar over det da de ikke bruger ørene som et værkstøj.
Har snakket med rigtig mange gennem de sidste par år, men er desværre ikke støt på et sensitiv menneske som os tag Mdma, håber jeg kan skyde papegøjen i dette forum.
Søger altså en der kan beskrive musikken på Mdma så godt det nu kan beskrives, jeg ved godt det næsten er umuligt men synes selv jeg er god til at beskrive det så tænker der os er et par stykker herinde.
Jeg har med vilje undladt min Mdma version da jeg godt vil høre om jeres før jeg begynder og sammenligne.
Det mega svært og forklar, nu har jeg gjort et forsøg og håber på god respons.
God Søndag