Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 18:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Lørdag til søndag var den sidste gang jeg nogensinde tog amfetamin igen. Efter at have delt 1,5 med mine venner og drukket en smule alkohol, har jeg nu stadig efter tre dage som en pose lort. Jeg har ondt i maven og en svag hovedpine. Jeg har også en smule angst for omverden.

Er det normalt at man stadig kan have ondt i maven efter tre dage? Jeg er skide bekymret for mig selv, og er bange for at jeg pludselig skulle angribes af et hjertestop.

Men en ting er sikkert, jeg rører aldrig det kemiske stads igen.

:oops:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
1,5 gram amfetamin er meget om det er dårligt eller godt. Du skal være bekymret over din krops signaler, men der er ingen grund til at slå to streger under hjertestop. Du skal hvile dig, spise og drikke masser af vand også selv om du ikke gider. Har du problemer med hjertet, så må du kontakte 112, men jeg tror altså bare det er en god gang amfetamin tømmermænd. Det lyder hverfald ganske bekendt de symptomer.

Junior medlem

Tak for dit svar rootmood. Men når du mener problemer med hjertet, hvad mener du så helt præcist :-)?

Og "at slå to streger under hjertestop" kan jeg heller ikke forstå :-)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Så skal du nok ikke tænke over det, for hvis du fik hjertestop, så var du ikke i tvivl.

Junior medlem

Har du spist og drukket vand? Hvis ikke, så sørg for at få noget mad (evt banan, yoghurt, stegt æg, noget kød) og vand + salt. Begge stoffer virker dehydrerende, så det er nødvendigt at indtage rigelige mængder vand. Glem ikke salten! Da salt koncentrationen i kroppen er "ude af kurs" - det kan være en af årsagerne til tømmermænd.

Forresten, var det snitter eller bomber du tog?

Tak for et godt svar og jeg tog snitter :-)

Junior medlem

Det er første gang at jeg har taget så meget amfetamin, og når det er første gang at jeg får det så slemt er jeg meget nervøs over det :-)

Junior medlem

Tog Selv ,9 + massere booze i torsdags og havde lignende tømmermænd. Gav en del streger væk, så har ikke selv taget så meget, men siger det bare for at berolige dig - man får MEGET udtalte tømmermænd af amf i store mængder. det må vel være prisen for et meget lækkert high til en billig penge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]