http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... z2l6CyXk4tDet første indlæg er fra 2003, men der er folk der har skrevet i tråden for nyligt.
Det eneste jeg vil med det her, er at gøre folk opmærksomme på, at det de tror er MDMA eller ketamin godt kan være noget andet.
Nu er jeg ikke så meget inde i PMMA og dets effekter, men af hvad jeg hurtigt lige kunne opfange, så giver det en meget svag MDMA agtig rus uden de centrale effekter som MDMA har (mega eufori n shit).
Min ven tog MDMA i fredags, men han kunne først mærke det efter en time, på trods af ikke at have spist i seks timer.
Jeg ved ikke om det er PMMA, det er ikke til at sige, men det virker underligt, at han første kunne mærke det efter en time.
Udover det, så skal man være ekstra opmærksom på at redosere inden man kan mærke den første effekt, det er der flere der er gået bort ved.
Ikke så meget et "fy fy, mor holder øje"- indlæg, mere en opfordring til at vi allesammen igen tænker os godt om, når vi har med stoffer at gøre. Det er altså ik for sjov.
Peace bitches