Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 09:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
jeg har kæmpet for længe nu, har prøvet livet og nu er det slut. det føles som det rigtige at gøre! passer ikke ind i denne verden mere, går ud i skoven og lægger mig for sidste gang.

Svar med citat  
Medlem

Argh, skal vi nu ikk liige tage det roligt.
Hvad er så slemt at du er kommet til denne konklusion? Har endnu ikke oplevet problemer der ikke på den ene eller anden måde kan løses! ;)

Altid420!

Svar med citat  
jeg har kæmpet for længe nu, har prøvet livet og nu er det slut. det føles som det rigtige at gøre! passer ikke ind i denne verden mere, går ud i skoven og lægger mig for sidste gang.

Prøv noget nyt i stedet for, rejs til Sydamerika og drik ayahuasca i junglen med en shaman.
Hvis du ikke har råd til turen så tag et lån.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
^ helt sikkert... men før du gør dét, så knep en luder og ryg en joint og se om det gjorde tricket!

det er jo tydeligvis din opfattelse af det omkring dig der skal ændres for at du kan få det godt igen, søg hjælp!

Svar med citat  
Junior medlem

Jeg har selv haft mine perioder med lort. Men jeg mener ikke at det er værdigt at tage sit eget liv, det er sku at give op.
Man må bare stramme balderne og komme op på hesten igen. Ved selv hvor fortvivlet og ulykkelig man kan føle sig i perioder, hvor intet ser lyst ud og man bare har lyst til at lægge sig ned og give op, men man bliver nødt til at kæmpe videre. Man kan føle at alt går uheldigt i ens liv, hvilket alle nok har prøvet, men bliver man ved med at kæmpe længe nok, så vender heldet på et tidspunkt.
Som Thomas Jefferson så smukt skrev " "I am a great believer in luck, and I find the harder I work the more I have of it."" Klø på og til sidst vender skuden :peace:

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis jeg vidste at det bedste for mig ville være at forlade verden, så ville jeg tag et eskpresslån også ellers give den maks gas.
Rejse, sniffe, feste, kneppe og alt hvad der ligger i mellem.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

escapiste, du har det rigtigt svært, lyder det til. Hvis har suicidale tanker, bliver du nødt til at snakke med andre, der kan hjælpe dig. Hvis du ikke har nogen omkring dig, kan du få hjælp her: http://www.livslinien.dk/

Du bliver nødt til at overveje, hvad det betyder, når du tager sådan en beslutning. Det vil påvirke mange mennesker omkring dig, der ligeledes vil gå gennem en meget tung periode - en som du selv befinder dig i lige nu. Livet kan være noget lort og virke meningsløst selv i lange perioder. Men du må ikke opgive!

og til jer andre herinde: Hvad fanden er det for nogle råd i kommer med? Tag stoffer - knep ludere? I burde skamme jer. Det er vel ikke uklart, hvad emne forfatter skriver om?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
ikke for at rakke ned på dig eller noget.. men hvorfor er det lige VI skal vide det, du er tydeligvis ikke her inde fra normalt, så at skrive i Psychedelia.dk's gæstebog, at du har suicidale tanker, synes jeg er lidt upassende.

Du har det tydeligvis meget skidt, synes du skal søge noget psykiatrisk hjælp, dette kan også hjælpe hvis dine tanker skyldes stoffer, som skulle være den eneste grund til at du skriver her inde.

hvis du ikke er interesseret i psykiatriens vej, så kan at rejse, flytte være en god hjælp, har også haft samme tanker som dig, så ved det kan hjælpe en god del.

Til jer andre!!
tag jer sammen, det er et HR-forum!!!

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Er det bare mig, der synes det er lidt mærkeligt, at post nr 3 i tråden er skrevet af 'emne forfatter'? Hvis dette er en troll, er det sgu en usmagelig en af slagsen

Svar med citat  
Mit råd, om at rejse til Sydamerika for at drikke ayahuasca i junglen med en shaman, står jeg ved.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Hmm ja gad vide hvem gæsten er.. :hm:

-John Rooney.

Svar med citat  
.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Hvis du skriver som "gæst" herinde, bliver du på alle emner du skriver i "emne forfatter".

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Trådstarter: Hvis du virkelig går med selvmordstanker, synes jeg du skulle kontakte en god ven eller familie, så du kan få snakket om tingene. Hvis du ikke er stemt for det, synes jeg du skal ringe til livslinien på 70 201 201. Der er altid en anden udvej end selvmord!

Men jeg anser dette topic som useriøst, da du selv poster underlige svar til topic.

Låst

Edit: Jeg var lidt for hurtig, og glemte at tjekke IP adresserne. Topic er åbent igen.

-Jimmy Carter

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Imp.. var det 2 forskællige IP'er? hvis personen nu har brugt en proxy 1 gang og glemt det anden gang, kan det stadig være samme person. faktisk tror jeg escapist, gæst og 555 er den samme..

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
555 kan jeg så sige ikke er "escapist", da jeg ville lave en test før jeg postede
Hvis du skriver som "gæst" herinde, bliver du på alle emner du skriver i "emne forfatter".

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Svar med citat  
Hmm.... Trådstarter snakker om selvmordstanker og et HR-forum møder ham ved at sige at han må være en fake troll?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
thats just how we roll.... vi er virkelig the good guys herinde ;)

Svar med citat  
thats just how we roll.... vi er virkelig the good guys herinde ;)

Imponerende at du kan modsige dig selv på så få ord.

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hmm.... Trådstarter snakker om selvmordstanker og et HR-forum møder ham ved at sige at han må være en fake troll?

Jeg tænkte det samme. Dårlig stil drenge, og lettere åndssvagt. Det er sgu da ikke svært at se, at det er en fejl, når alle gæsteindlæg står som emne forfatter.

Escapiste er du ikke sød at melde tilbage?

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]