Jeg lovede nogle mods at holde mig væk herfra så længe jeg havde et ban - men når man ser denne her tråd er det godt nok svært - jeg må så sandelig sige at nogle folk herinde er så fandens afstumpet de overhovedet kan være (green9

) hvad fanden er der galt med jer !?!? selvmordstruet ? trolling ? om man så mistænkte at det var en troll hvordan fanden tør i så overhovedet andet end at bare forsøge at hjælpe ? stoler i så oprigtig på jeres egen mistro at i tør gamble med menneske liv ??? føj for satan. selv fatter jeg ikke rigtig at man skulle gå ind på et "random" narkoboard og bare sige farvel hvis man ikke er bruger herinde, det er ganske rigtig mærkeligt - men hvad får i ud af at ytre jeres mistro ? hold nu bare jeres kæft og prøv at hjælp dette stakkels individ, skam jer ! ! !
escapist jeg håber så sandelig ikke du har tænkt dig at gå ud i nogen skov og ligge dig, der må være nogle mennesker her i verden der ville blive syge af bekymring over at du er væk, og nogle der ville kunne føle det var deres skyld os.v gør ikke det her imod din familie og venner, du skal være velkommen til at skrive en PM - så hopper vi på facebooken hvis du skal have nogen og tale med, du skal også være velkommen til at ringe til mig, jeg har selv været der et par gange hvor jeg syntes at det at tage sit eget liv nærmest har været en trøst og en løsning på problemerne, men uanset hvor skidt og hårdt dit liv er - er der altid en chance for at det vil blive bedre og at du kan opleve smukke og dejlige ting i dit liv igen, jeg er ked af at skuffe dig men dette er desværre ingen værdig måde at gå herfra på

hvis du vil gøre det værdigt må du kæmpe til det sidste, også selv om det gør helvedes ondt, jeg beder dig venligst om at søge noget hjælp - nogen at snakke med

evt fortæl os om dine problemer - måske er her nogen der er istand til at give råd og vejledning til en løsning !? ta dig ikke af folks afstumpede post, de ved ikke bedre.
(mvh viridis)