Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 18:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej venner

Da jeg var 18 begyndte jeg at tage psykedeliske stoffer og havde nogle rigtigt dårlige oplevelser med dem, og valgte derfor at lægge dem på hylden.

Nu her 6 år senere føler jeg mig klar og er så småt begyndt at eksperimentere med dem igen, det har ført til ekstreme grineflip, dybe rige tanker og masser af flotte farver..

Jeg har læst at benzoer kan bruges til at dæmpe et trip hvis lokummet brænder..

Så mit egentlige spørgsmål er om etizolam ville være en fungerende benzo til det formål?

Jeg har så vidt muligt tænkt mig at fuldføre et trip, godt som dårligt, men det er bare rart at have følelsen af et "sikkerhedsnet" hvis alt pludseligt gik galt. Så i virkeligheden ville jeg bare have det liggende som en slags prævention imod bad trips.

Mvh Swiffa

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det fungere ganske glimrende, 2-4mg burde være nok alt efter om du vil ligge dig til at sove eller bruge den til at fjerne angst.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Okay tak!

Er 4 mg ikke meget for en der aldrig har taget benzoer?

Synes at folk på nettet siger op til 2mg for rekreationer brug, men det er måske bare fordi man falder i søvn hvis man tager mere?

Vil nødigt få en OD!

Junior medlem

Det er meget svært at overdosere på benzoer og dø af det, hvis det kun er lav til medium doser vi snakker om. Og så skal man også bruge en højere dosis, hvis lokummet virkelig brænder, fordi din krop og psyke er i højeste alarmberedskab.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man skal ikke glemme at de fleste psykedeliske stoffer også er stimulerende. Derfor skal man ofte bruge lidt højere dose for at tage en lur. 2mg er sikkert nok til at ligge en dæmper på angsten og panikken, brænder lokummet virkelig og du bare skal have den sovet ud, så snup 4mg.

Men se først om du ikke kan ride den af eller lære noget af dit badtrip - de kan ofte være lærerige.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Jeg vil anbefale at du bruger Etizolam som sidste udvej hvis dit trip bliver for intenst. Selv et badtrip kan være positivt, det kommer naturligvis an på hvor en skråbelig mentalitet personen har. I første omgang bør man forsøge at flyde med trippet og ikke sætte sig imod.

Til dit spørgsmål: Ja udmiddelbart vil jeg mene 2-5mg Etizolam max.

Medlem

okay nu er jeg afklaret..

Fedt i tager jer tid til at svare mig! god stil

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]