Det er et growkit du får ind af døren og der følger sikkert en pose med som du skal stille boxen ned i, så jeg ved ikke hvor aktuelt det akvarium bliver i den forbindelse.
Jeg skal være ærlig og sige jeg ikke selv har brugt et akvarie til at gro i, jeg har brugt det man kalder et Shotgun Fruiting Chamber (SGFC) som er en stor klar plastik kasse med huller boret i alle 6 sider, som så efterfølgende bliver fyldt med 10 cm fugtig perlite. Jeg vil til hver en tid anbefale at bruge et SGFC over et PMP (Poor Man's Pod). Ikke på et erfaringsmæssigt grundlag, men fordi jeg har læst en fandens masse omkring Fruiting Chambers og her vil et SGFC give svampene de forhold de kræver meget bedre og mere effektivt.
Vedr. kloning vil jeg sige at du skal bruge disse ting:
Trykkoger
Tyvek, en synthetic filter disc eller polyester (bamse/pude-fyld)
Tom sprutflaske eller stort sylte-glas med filtre sat på (med silikone)
Petri skåle
Agar
Malt ekstrakt
Madfilm eller lynlås poser
Skalpel
Og så er en Still Air Box (SAB) essentiel hvis du ikke vil have alt det du laver kontaminerer.
Vedr. fremtidige grows synes jeg disse ting er nødvendige:
Trykkoger
Store sylte glas
Tyvek, SFD eller polyester
Silikone
Hele rug eller hvedekerner
Gips pulver
Kokus fibre
Vermiculite
Vedr. skimmelsvamp i kælderen, så tror jeg det nok skal gå, så længe du holder din steril-teknik på højt plan og sørger for at dine spawn-glas har nogle ordenlige filtre på, så ikke der kommer fremmede sporer ned til det steriliserede korn.
Men hvis du ikke er varsom, så jo, så kan det føre til fremtidige problemer.
Held og lykke!

(edit: tilføjede polyester til listen, det er betydeligt nemmere at skaffe)