Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 12:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej venner!

Mig og en lille flok kammerater skal tage nogle trøffler engang i næste uge.

Derfor er vi igang med at finde på fede ideér og forslag, til hvad man kunne
lave af sjove, underholdende, og facinerende ting vi kan lave for at optimere og gøre oplevelsen sjovere!

Vi har alle sammen en lille smule erfaring med trøfler, og de fleste af os er erfarende med skunk, hash, osv.

Da vi desværre endnu alle sammen er fattige studerende, skal det helst være noget man kan begive sig til uden at smide alt for mange sedler på bordet ;)

På forhånd tak for jeres sjove ideér!

Jeg opdaterer selfølgelig lige, når vi kommer på vores egne! :)

God fredag til alle!

Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg aldrig prøvet trøfler, men følgende ting kan være sindsyge på emma:
* gynge
* få en ædru ven til at køre igennem den oplyste by om natten, mens man kigger på
* anskaffe sig ting med bløde eller mærkelige overflader at røre ved
* smage på forskellige ting, bare en lille smule... intet smager som det plejer
* hoppe

Bare lige for at nævne nogle eksempler :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
En tur god på svampe for mig og mine kammerater kunne nemt se sådan her ud: Vi spiser svampene/trøflerne, gerne med noget appelsinjuice, det kamuflerer smagen godt hvis man ikke er så tosset med smagen af nødder .. og jord. Derefter ryger vi en joint for lige at slå tiden ihjel indtil de første effekter begynder at vise sig, og for ligesom at sparke det igang. Når rummets linjer så ikke længere ligner sig selv, og i er ved at sprænges af grin bare ved at kigge på hindanden; så er det tid til eventyr! :D Vi tager gerne svampene uden for byen, altså på landet, i en skov, et sommerhus u name it, så vi vandrer normalt bare derudaf. Når vi så har gakket rundt , klatret i træer, sparket til blade og set på udsigter i et par timer, og vi kan mærke vi så småt er på vej ned, så går turen ind ad, hvor vi skal chille og lytte til nice musik, ryge lidt mere hash og snakke dagens begivenheder igennem.

Men der er uendelige muligheder for hvad i kan lave. Har leget med babylegetøj et helt svampetrip på et andet tidspunkt :D

Med hensyn til jointen, så vær opmærksom på at hash meget hurtigt kan intensivere, og gøre oplevelsen uoverskuelig. Så hold det på en enkel svag joint til deling, hvis i føler behov for det, nogen mennesker foretrækker slet ikke at ryge cannabis når de tripper :peace:

Medlem
Brugeravatar

Har ikke prøvet det, men tror at det kunne være mega lækkert at få fadt i nogle peppermynteolie og komme det på steder med tyndt hud rundt omkring på kroppen. Det giver en kølene effekt og dufter fantastisk. Har dog aldrig prøvet det imens jeg trippede :-) Pas dog på ikke at få det i øjnene (Det er urolig dejligt at komme en MEGET lille smule, lige under øjnene eller på overlæben) og husk at det er meget konsentreret :p

Junior medlem

Tak for de hurtige svar!

Grinern ideér!

Synes ikke sommerhuset lyder helt tosset, og vi har snakket om en campingvogn!

Er der forresten nogen der ved hvordan virker kulde på en mens man er på svampe,
hvis man for eksempel skulle gå rundt uden for et par timer, nu her, og kigge på naturen ? :)

Ellers er det vel bare at forberede godt med varmt tøj? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
ja, varmt tøj og måske noget varmt at drikke, så skulle det nok kunne blive sjovt :)

Medlem

hvis at i gør det om dagen, så får i let ved at falde i søvn, når tiden kommer dertil.

muligvis så slipper i for "tømmermændene" dagen efter, hvis i tager svampene tidligt på dagen. grunden hertil er i min teori at svampe kører hjernen virkelig træt, og det er noget lort hvis jeres hjerne allerede er træt. (der er lidt flere endorfiner tilbage at tage af, imens at det stadig er lyst.)

ideer til aktiviteter:
male med grafitti, flyve med drage på stranden.
flyve med RC helikopter.
fiske, køre gokart, køre på skateboard, køre mountainbike.
sex, afslapning, massage, kunst, filosofi, nostalgi.
væddemål, danse, spille guitar, spille trommer, spille computer.

:peace:

Medlem

Har ikke prøvet det, men tror at det kunne være mega lækkert at få fadt i nogle peppermynteolie og komme det på steder med tyndt hud rundt omkring på kroppen. Det giver en kølene effekt og dufter fantastisk. Har dog aldrig prøvet det imens jeg trippede :-) Pas dog på ikke at få det i øjnene (Det er urolig dejligt at komme en MEGET lille smule, lige under øjnene eller på overlæben) og husk at det er meget konsentreret :p

Jeg tabte engang et vædemål så jeg skulle smøre min pik ind i pebbermynteolie, prøv det aldrig...... DET SVIER!!!!

Medlem
Brugeravatar

Jeg tabte engang et vædemål så jeg skulle smøre min pik ind i pebbermynteolie, prøv det aldrig...... DET SVIER!!!!

Hahaha :D Som sagt, brug meget lidt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Er glad for modellervoks eller en ballon med sand i.

Kunne også forestille mig at det kunne være lækkert at få massage mens man tripper let, husk på at homoseksuelle tendenser kan vågne op under et trip.

Medlem

Kunne også forestille mig at det kunne være lækkert at få massage mens man tripper let, husk på at homoseksuelle tendenser kan vågne op under et trip.

sær kommentar.
det er aldrig slået dig at man kan lade en tøs massere sig?
evt tage forbi en massage klinik?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat

sær kommentar.
det er aldrig slået dig at man kan lade en tøs massere sig?
evt tage forbi en massage klinik?

Har aldrig trippet sammen med det smukkere køn, eller i nærheden af en massageklinik. Holder generelt til laaangt ude på landet

Junior medlem

Haha, fedt ;)

Lyder nice med modellervoks!
Og ballonen må da os være for nice at røre ved :)

Haha, ja nu skal vi jo trippe 5 drenge, men tror vi sprænger masagen over ;) hehe :)

Vi spottede at der skulle komme det der meteor nedslag, og overvejer at time det :) Det kunne måske være for vildt, men evt. lidt overvældende? :)

Kommentare ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under havets overflade
Nu du nævner meteorer, så tag i hvert fald ud og kig på stjerner, hvis det er klart vejr. Det plejer at være vanvittig flot på trip, og er tit en stille stund, hvor man kan gå dybt ind i sig selv :)

"The mescalin taker sees no reason for doing anything in particular and finds most of the causes for which, at ordinary times, he was prepared to act and suffer, profoundly uninteresting. He can't be bothered with them, for the good reason that he has better things to think about." - Aldous Huxley

Medlem

Haha, fedt ;)

Lyder nice med modellervoks!
Og ballonen må da os være for nice at røre ved :)

Haha, ja nu skal vi jo trippe 5 drenge, men tror vi sprænger masagen over ;) hehe :)

Vi spottede at der skulle komme det der meteor nedslag, og overvejer at time det :) Det kunne måske være for vildt, men evt. lidt overvældende? :)

Kommentare ?

jeg er blevet skuffet hver gang jeg har været ude for at kigge på "meteornedslag" det er ikke det helt store fyrværkeri.

en ting der skal prøves engang er at tage i tychobrahe museet og opleve den der forestilling, som de har inde i den ovale biograf. det er for vildt. det vil garanteret virkelig bare sende enhver der tripper til himmels :P og tilbage :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu skriver du ikke, hvor mange gram i hver skal spise, men det har jo en væsentlig betydning for jeres psykiske og fysiske tilstand.
Når i er så mange, som skal trippe sammen, er det dælandytme vigtigt, at i passer på og lytter til hinanden. Fuck ikke hinanden op! - det kan starte en psykisk lavine.

Det sagt, så er det en virkelig fed oplevelse at kigge på stjerner, når man tripper. Virkeligheden blandes med fantasi, og der er ikke grænser for, hvad man kan opleve under stjernehimmelen (især hvis i er ude på landet). Hver af jer vil stensikkert også opleve forskellige mystiske ting, som kan være svære at sætte ord på.
Jeg har aldrig prøvet at trippe med så mange personer før, men for mig sker magien i et hyggeligt værelse med dæmpet lys og dyner. Med lukkede øjne kan du sagtens komme til at opleve et meteornedslag eller to, hvis du misser det udenfor ;)

Hvor gamle er i?

Junior medlem

Lyder fedt :)!

Vi kender hinanden godt, og der skal selfølgelig være plads, til at folk kan gå et sted hen og være alene, så vi ikke fucker hinanden op :D!

Vi regner med at tage 12-15 gram hver :) og er alle 20-23 år gamle :)

Haha, den der biograftur lyder helt overdrevet! :) Det må sku prøves endag !

Men der skal da helt sikkert kigges på stjerner! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]