Hej alle!
Er en gut på 17 år som har skaffet noget hash til nogle venner og jeg.
Jeg har ikke prøvet det før, og er selfølgelig lidt nervøs for det. Men er pludselig kommet i tvivl om jeg skal prøve det efter at have læst alle de kampagner imod hash som er på nettet. Hvor farligt det kan være osv.
Ved godt det er skræmmekampagner men er der hold i det?
Det skal siges at jeg nok vil komme til at ryge 1 gang hver 5 uge max eller noget i den stil.
De snakker om skader på psyken osv, men hvad skal der til for at det kan ske?
På diverse hjemmesider skriver de intet om hvor meget der skal til før det bliver farligt. Når de snakker skader er det så ikke ved længere brug, og i store mængder?
Vil egentlig bare vide om en gang hver 5-6 uge vil skabe en risiko for at der vil ske noget.
Mvh. BubberDrengen
Der er efterhånden mange personer herinde der har skrevet super gode råd, så tag dem til dig:) Men respekt for at du spørger så åbent herinde om det, og at du sætter dig ind i tingene inden du springer ud i det. Det er sådan det skal gøres, og på den måde kan man sagtens leve hele sit liv og til dels nyde de forskellige stoffer der findes.
Men planlæg dagen, køb massere af snacks og drikke til når i bliver tørre i kæften og maven rumler hehe, det er vigtigst med noget at drikke for ikke at blive alt for tør i munden. Ryg jointen som var det en normal cigaret, ingen stress, ingen grund til at stå og blive paranoide over at ryge en fed. Bare nyd det, i små slag. Hvis i f.eks. er 2 nybegynder rygere ville det være en god idé at ryge halvdelen af en joint og derefter slukke den, og sætte jer ned og mærke hvordan effekten kommer listende, og hvis i ikke mener i har fået nok, så kan den jo altid tændes igen;)
Hellere slappe af i starten med røgen end at få for meget og få en dårlig oplevelse. Men bare husk at nyd det! Folk som mig der har røget on/off i 2 år tænker tit tilbage på sine første skæverter.
- Og lad for guds skyld vær med at ryge til fester. Alkohol og rygning går ikke. Og jeg har det med at blive paranoid når jeg er skæv sammen med fulde mennesker, men sådan er vi alle jo så forskellige:)
Held og lykke med det!