Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 07:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej allesammen, jeg er 18 år gammel og ryger mange fede. Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad jeg i min fritid laver herinde, men kan sige det ikke er ting som er helt fine i kanten. Jeg har røget mere/mindre de sidste 3 år. Holdte for nyelig en pause på ca 2 måneder, hvor det faktisk gik rigtigt godt, men så kom der nogen problmer med kæresten og ting begyndte at presse mig, så jeg kunne ikke holde mig fra at ryge når der hele trak i mig. Hver morgen når jeg vågner er det i ekstrem angst, vil næste ikke engang stå op og komme i skole fordi jeg forestiller mig alt muligt urealistisk som kan gå galt og folk der kommer efter mig osv. og alle de ting jeg skal og bare ikke kan overskue. så hvis jeg kommer op så går der ikke længe før mit humør er fint igen, der skal ingen ting til for at ændre det. Jeg kan være SKIDE ANGST det ene øjeblik og TOTALT OVEN PÅ det andet. ved virkelig ikke hvad fanden det er men det som der sker når jeg vågner er kommet her efter jeg er begyndt igen! men mine ekstreme humørsvingninger og paranoiede ussikkerhed forstætter.. suger ca 1-2 hoveder eller 1 joint om dagen ca, hvor det før i tiden kunne havde været langt over det 5 dobbelte. Så jeg ryger ikke så meget som jeg har gjort men det er mine tanker og mit hoved jeg vil have styr på for bliver snart fucking sindsyg når jeg kan tage mig selv over at skifte humør over så små ting som det kan være og igen ødelægge det bare ved at tænke på et par små ting. laver ikke en skid men alligevel føler jeg at mit stress er overdrevet! føler alle vil mig ondt og at jeg er nødt til at isolere mig bag en kold facade og et slæng fordi alle vil slå mig ihjel. Jeg holder mig for det meste for mig selv i nye sociale arrangementer at frygt for jeg ligepludselig skulle komme til at snakke med modstanderen eller jeg ville blande bandekrigen ind i hele lortet. Jeg føler jeg render i en konstant cirkel af stress,angst,følelser og konstant had til alt omkring mig, men hvor jeg så alligevel når har fået styr på noget jeg har haft i hovedet føler mig som supermand! ligger aldrig med et passivt normalt humør men er enten på kanten til døden eller ved døren til himlen!! PLEASE GIV MIG EN FORKLARING INDEN JEG BLIVER SYG I HOVEDET!

tak på forhånd :)

Medlem

Du skal nok til en professionel for at få en forklaring..

Men en god ide ville nok være at stoppe med hashen og stoppe med at lave ting der giver dig fjender...

Medlem
Brugeravatar

1. Drop hashen HELT.
2. Hold op med at lave ting, som du ikke føler er fine i kanten.
3. Lær at stole på dig selv og andre.
4. ......
5. Profit!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Gå til lægen, ganske enkelt.
Pøj pøj herfra :)

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under havets overflade
Hvis du har nogle tætte bekendte at betro dine problemer til, synes jeg du skal gøre det, så du ikke står alene med det hele.
Ellers synes jeg, du burde kontakte socialforvaltningen, hvis du føler for at quitte den livsstil, der tilsyneladende stresser dig mere end du kan klare.

"The mescalin taker sees no reason for doing anything in particular and finds most of the causes for which, at ordinary times, he was prepared to act and suffer, profoundly uninteresting. He can't be bothered with them, for the good reason that he has better things to think about." - Aldous Huxley

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis du går i en form for skole så snak med en studievejleder, de kan tit anbefale eller måske endda give støtte/betale en psykolog du kan se. Jeg skal ikke lege psykolog, men det kunne godt være en depression af en eller anden art.

drop hashen før sengetid og få godt med søvn

det lyder som om det går lidt for hurtigt for dig, så træk i nødbremsen og bed nogen om hjælp - jeg er 100% sikker at der er masser af mennesker der vil hjælpe dig hvis du fortæller dem ærligt om dit problem og at du vil have hjælp til at komme ud af det.

held og lykke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]