Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 18:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer :)

Jeg har haft nogle ret lede tømmermænd idag - har dulmet med en enkelt Risolid, som jeg tog hér kl. 13. Det hjælper jo alt sammen, hrmpf...

Nu er sagen dén, at jeg er blevet inviteret til festivitas i aften, hvor der selvsagt vil være øl at drikke. Nu kan jeg selvfølgelig bare blive urolig for om den her Riso' vil have faretruende effekter, hvis jeg beslutter at bunde en sixpack til sammenkomsten.

Er der nogen der har erfaringer med denne problematik, og som kan gi' et par gode råd?

Junior medlem

Eller måske er spørgsmålet nærmere: Hvor mange dage vil være bedst at vente, før jeg går på bar igen?

Junior medlem

Benzo og øl, kan være en styg kombi. Personligt elsker jeg rusen, omend det er i stærkt kontrollerede omgivelser.
Jeg holder mig hjemme, eller sammen med meget nære venner. Man kan blive stærkt irrationel, aggressiv og ugenkendelig. Min kæreste har sagt det meget godt: "Det var som om du var dement".
Når det er sagt, så ville jeg ikke frygte Risolid, som er er ret "light" præparat.
Dog er en god regel, "at hvis du er i tvivl, er der ingen tvivl". Stay safe!

Medlem
Brugeravatar

Både risolid og nogle af dens metabolitter har voldsomt lange halveringstider. Pas på hvis du beslutter dig for at drikke, drik meget stille så du kan mærke hvis det bliver for meget, hvilket det hurtigt kan. Ingen drukspil eller noget i den stil hvor du hælder en masse indenbords på en gang.
Hvis det var mig ville jeg holde mig til maks 2 - 3 øl over hele natten.

Måske du kunne ryge en pind i stedet? :D

Junior medlem

Tror bare jeg tager en sofa-tur idag. Har lige læst en masse om folk der har fået verjtrækningsstop på benzo/alkoholkombi :shock:

Tak for svar :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hold dig væk fra alkhol og benzoer kombien medmindre du har en ret så god viljestyrke og selvkontrol
Har før selv nydt en enkelt øl for at booste alopams virkning, og een gang før har jeg drukket en øl på en meget lav dosis nitrazepam men kombineret med meget dårlig hukommelse er den en dum ting, man skal i hvert fald altid have en ædru ven/veninde med sig der kan sige (ikke mere øl til dig) hvis man skulle få lyst til det, eller bare huske en på det i hvert fald, mange er døde af at kombinere disse to stoffer og jeg aner det ikke - men jeg kunne forstille mig at der ikke var langt fra nu hygger vi os (Dosen) til - vi går kolde (Dosen)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]