Substans/er: Peruvian Torch (Meskalin)
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste
Dosering og anden informaton om substanserne:55 gr. tørret Peruvian Torch (50/50 grønt skind og lyst kød)
Pulveriseret og puttet i Gelatine kapsler = 61 stk. "00"
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:Jeg havde planlagt trippet i en mnd. og havde ikke indtaget andet en et par øl og 2 joints i måneden op til.
Triprapportenkl. 12:00 Jeg startede med at indtage de mange piller ved hjælp af 3 glas vand og en banan.
kl. 12:41 var jeg endelig ferdig med at spise alle pillerne.
De næste 2+ timer kunne jeg fornemme lidt uro i kroppen og fornemmel af der skulle ske noget, men jeg havde absolut ingen kvalme el. mave smerter, så jeg satte mig og spiste lidt "Doritos oste chips" og enkelte stykker slik.
kl. 14:53 noterede jeg at trippet begyndte med hallusinationer der minder lidt om svampe men ikke så "sløret" men det var en lidt anden oplevelse fx. stirede jeg på en dør, hvor jeg fik indtrykket af at skiftevis fik billeder fra højre/venstre øje/hjerne halvdele.. det lignede at døren bevægede sig 10cm frem og tilbage.
kl. 15:11 Jeg syntes at trippet var "koldt" og slet ikke mdma agtigt som jeg havde læst nogle steder, så jeg indtog 2x 50mg Tramadol (som jeg får på recept) for at få mig til at slappe lidt af og fordi jeg nydder det sammen med svampe. men i det sekund jeg to dem fik jeg en pludslig bølge af kvalme og kastede op i munden, og løb ud på toilet og spyttede ud + kastede mere op.. men kun chips og de 2 trammadol kom op fordi kaktussen var passeret fra mavesækken og videre ud i tarm systemet.
da jeg var ferdig med at kaste op kunne jeg virkelig mærke at trippet var ramt når jeg kiggeede rund så jeg glimt af lys, som jeg også af og til ser på høje mængder af nogen typer cannabis.
jeg er gennerrelt mega skuffet over stoffet da jeg følte at jeg trippede på Amfetamin:
Jeg havde 2 par tykke sokker, overals, undertrøje, t-shirt, langærmet skjorte og en stor tyk hættetrøje på og radiatorene på max. og stadig frøs jeg..
kl. 22:21 tager jeg 4gr Thai shrooms for at se om jeg kan få lidt positivt ud af min Trip-weekend, jeg havde læste at Mescalin, shrooms og LSD har en hvis grad af cross-tollerance men jeg tog chancen, jeg fik ingen shrooms trip overhovedet..
--------
men idag 17:33 (dagen efter) er jeg stadig smadret og mildest talt skuffet, og det var nederen at være 1-2 timer inde i et LLAANNGGTT trip når man ikke kan lide trippet..
Jeg savnede: Varme og græden fra Shrooms, MDMA og Opiater og jeg var ikke vildt imponeret over OEV og jeg havde ingen CEV (som er noget jeg elsker ved shrooms)
skal man ha noget ud af det tror jeg man skal kombinere det med et andet stof fx. shrooms el. mdma..
Ps: Jeg kan informere "WinterMute" der i en tråd i forummet mente at jeg ingen Boller havde

at efter trippet havde jeg "krympe boller og pik" igen en refferance til Amfetamin (men med amf. plejer det at være dehydrering der er skyld i dette)
Jeg tror det er mit sidste experiment med dette stof og glæder mig til at tage et shrooms trip op 3-4-5 uger..
mvh. Bright..