Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen :-)

Jeg kender en der anbefaler at man tager valium, hvis man har søvnbesvær på en amf koger.
Er der nogen der kan bekræfte eller afkræfte dette?
Jeg er ikke så vild med at blande forskellige stoffer, men jeg heller ikke vild med en efterkoger... :shock:

Håber nogen kan hjælpe!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg brugte Seroquel Prolong.
25 mg. og efter 45 min så går man bare kold, udover det så får du lov at sove ud på seroquel.
men valium kan vidst godt bruges, jeg ville dog hellere bruge seroquel end benzodizapiner, men det er min mening.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Okay, mange tak for svar!:-)

Ved du hvad jeg ca ville skulle tage, hvis jeg er en lille pige på 1.60 og 48 kg ((-:
også 25 mg?

Junior medlem

Skal nok også lige nævne at der i forvejen er en smule valium i den amf jeg tager..
Så mon ikke jeg skulle holde mig til valium, når der i forvejen er to forskellige ting?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
de fleste af mine venner tager seroquel, hvis de ikke kan sove. lige en 100mg der, så går de sygt tonni kold efter fem ti minutter..
personligt, kan jeg nu bedst lide en naturlig søvn. synes man er så kogt og zombie agtig dagen efter seroquel eller lignende..

øøøøh, hvorfor er der valium i dit amf?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Personligt vil jeg altid ride stormen af, uden brug af nerve- eller sovemedicin. Som du selv er inde på, er det en dum ide at blande uppers og downers.

Jeg synes i hele taget det er dumt at bruge downers til at slå andre rusmidler ned med, medmindre man er ude i en OD situation eller et virkelig slemt badtrip.

Junior medlem

Hehe, jeg ved ikke hvorfor der er valium i.. Jeg har kun prøvet med valium i én gang, men virkningen er rigtig fed synes jeg. Specielt hvis man skal i byen, og skjule at man er blæst :D
virkningen er den samme som alm amf, du har bare ikke stirre øjne, og så er ens ben heeelt bløde, og ens hud ligeså følsom, som på emma.
Jeg kan personligt bedst lide virkningen, med valium i :-)

Jeg plejer også selv at ride den af uden noget, men jeg når aldrig at komme mig ovenpå weekenden, når det er hverdag igen, og det er ved at være ret irriterende :D
Så jeg ville gerne høre hvad mulighederne var..
Men jeg kan forstå at seroquel er godt at bruge..

Må man gerne tage det, når man i forvejen er på valium? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er en endnu dummere idé at blande flere downers. Det kan være decideret livsfarligt.

Og det lyder godt nok mærkeligt med valium amf, og urealistisk. Tror du ikke bare det er placebo?

Junior medlem

Ja det er det tænker, at hvis jeg skal tage noget, skal være valium.
Jeg ved det ikke, jeg fik afvide at det var med valium i, så det går jeg ud fra?(-:

Jeg har ikke helt vildt gjort styr på alt det der endnu, hvorfor skulle det være urealistisk med valium i?(-:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

er der valium i din amfetamin?
adder badder X(
hvis vi taler seroquel så ja, de små 25 mg. er nok, men hvis det ikke virker, kan man altid tage 25 mere dog max 50 mg og kun i yderste nødstilfælde, det er ikke farligt på nogen måde, ville jeg sige, da jeg har venner der har været oppe over 1600 mg dagligt et halvt år. det eneste der sker for mig er jeg falder i søvn REALLY HARD!!!. det skal så siges man godt kan føle sig lidt træt i hovedet dagen efter, men ingenting i forhold til en efterkoger på amf. husk at spis og drik vand inden du ligge dig, vil også hjælpe på kroppen.

I HR øjemed, kan der vidst være noget om at både seroquel og valium virker sløvende på åndedrættet, er dog ikke sikker, så at blande de to ting kunne potentielt være farligt. kan se på andre forums at valiums effekt skulle øges meget bare ved lidt seroquel, så hold dig til valium hvis du vil være sikker på ingen interaktion.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"

Junior medlem

Haha, ja jeg har heller aldrig hørt om det.. Men det er faktisk ret fedt! Min kæreste som har taget rigtig meget amf, synes selv det lød underligt, med nyd også selv virkningen! :-) amfen er næsten helt ren, og så en smule valium, og så er der bare blødhed i hele kroppen, uden at blive sløv :-D

Ja jeg tror hellere lige at jeg må undersøge det nærmere!

Junior medlem
Brugeravatar

jeg ville nok ikke tage noget bare "rid den ud" som en klog mand engang sagde til mig
vis man tager amf skulle man også skulle tage hva der kommer med det.
tag lidt gi lidt som man siger :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Personligt vil jeg altid ride stormen af, uden brug af nerve- eller sovemedicin. Som du selv er inde på, er det en dum ide at blande uppers og downers.

Jeg synes i hele taget det er dumt at bruge downers til at slå andre rusmidler ned med, medmindre man er ude i en OD situation eller et virkelig slemt badtrip.

this.

kan man egentligt bruge truxal i stedet for seroquel?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Eller tag et varmt langt bad, ligge rent sengetøj på, spiser noget lækkert, ligge i senge og stene et eller andet, om muligt: have sex.

Virker hver gang for mig. Men det er selvfølgelig stadig hårdt at komme op mandag morgen. Det tror jeg tilgengæld ikke der er nogen kur for.

Edit: det skal også lige tilføjes at jeg nok ikke tager så store doser som de fleste når det kommer til amfetamin. Nok derfor jeg sover nemmere.

Junior medlem

Nej det er lige det! sidst jeg tog det, tog jeg kun tre normale streger (jeg drak det), men der gik alligevel 17-18 timer efter sidste streg, før jeg kunne sove :O mega overdrevet. Og jeg røg endda i håb om at jeg så ville kunne sove, men næææ.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Nu virker det også længere hvis du indtager det oralt, så det er også en faktor

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvem der bare havde haft en "quel" der X)
haha

//Zh4d0w

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det virker rigtig godt med valium efter amfetamin, hvis man stadig er påvirket når det er tid til at sove. Det gør det lettere at sove, man kan sove i mere end et par timer, og tømmermændene er derfor mindre. Så ja, det kan helt klart bekræftes at det virker.

Junior medlem

Okay, super!
Skal nok også lige nævne at jeg har (hps), dvs at jeg er hyper sensitiv, hvilket resultere i at jeg har et mere fintfølene nervesystem end andre. Ville 25 mg være passende med valium?

Medlem

Bestil noget Etizolam online, og alle dine problemer er løst. Tag 2 mg. og du kan sove efter 15 minutter.

Både billigt og let tilgængeligt.

Held og lykke :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]