Citat:
Har googlet en del, og det virker som om at brun heroin mest bliver røget og hvid heroin mest bliver stukket, der er ikke så meget om at ryge vs sniffe, måske fordi det er lidt det samme?
Når det er din første gang kan du lige så godt sniffe det, bare fordi det er nemmest. Brun eller hvid? Kommer an på hvad du kan skaffe. Brun heroin kan fint ryges og sniffes og sprøjtes, hvorimod hvid heroin ikke kan ryges.
Det kræver lidt ihærdighed at lære at ryge brun heroin ("chasing the dragon") i starten vil det nok bare gå op i røg, bogstaveligt talt, indtil du mestrer teknikken. Og så er der jo alt det der med sølvpapir og alzheimers.
Citat:
Anyways, ville være meget glad for en sammenligning af brun og hvid heroin, samt hvilke doser der er anbefalet for en nybegynder?
Da der er så stor variation af cuts er det svært at beskrive en forskel mellem rusen af brun/hvid (for ikke at nævne), forskellen ligger primært i indtagelsesmetoden.
Det er svært med doser, da, igen, det er cuttet forskelligt. Jeg vil sige start med 5-10mg (dvs 0.005-0.01gram). Snif det. Vent 30 minutter, prøv 10mg igen.
Når der så er gået et år hvor du har brugt hver dag, og du skal bruge 50x eller 100x din originale dosis, du har en masse rockergæld og er hjemløs, og er på sprøjten for at få mere ud af dit stof, vil du se tilbage på hvor godt du havde det og hvor nemt det var at blive skæv
Citat:
Anyways, jeg håber på at nogle af jer kan hjælpe mig lidt med jeres expertise

har indtil videre kun prøvet hash og ca. 3g. cubensis shrooms, så har ingen tidligere erfaring med opiater.
Btw sekundært spørgsmål, hvad mener i om heroin vs methadone eller andre opiater?
Jeg må sige det er lidt specielt at gå fra svampe til heroin.
Metadon vs heroin? Det er to ganske forskellige opioider, hvor førstnævnte primært bruges til behandling af heroinafhængighed. Da du nok gerne vil have en rus - selvom opiodnaive også nok ville få en rus af metadon - ville jeg researche ganske almindelig opium, morfin, oxymorphon, hydromorphon og oxycodon.