Efter godt 3 års intensiv forskning og omfattende research på området, kan undertegnede i samråd med et, til formålet sammensat hold eksperter, konkludere følgende...
Vi har fundet, at de følgende to scenarier er de eneste man reelt bør være opmærksom på:
1) Hvis du har en kæreste som ikke ved du tager stoffer. Den første el. anden gang du kommer hjem og lugter af pis (haha, den elskede mephedrone :p) - nåå ja, det kan være tilfældigheder. Du kan hurtigt komme på en dårlig undskyldning om en spildt drink, øl, meph (nåå nej), eller at din "lorteven" kom til at pisse på dig i en brandert

Men der går ikke mange uger før hele puslespillet går op for din søde kæreste.... for hvorfor er det efterhånden hver gang du lugter af pis, når du har været sammen med lige præcis dén/de venner? Tidligere skete det ofte at du var ude med vennerne bare i et par timer, for at spille lidt sport, en tur i biografen el. sågar en tur ud til Herlev Fun Golf og spille lidt minigolf (kan klart anbefales

) el. hvad man du laver - men hvorfor er det pludselig blevet fra et par timer, til 12 timer hver gang i ses? ... Og underligt nok er kæresten også begyndt at ligge mærke til, at når du har været sammen med dine venner, så er pislugten der ofte også... og af én eller anden årsag har du det altid for varmt el. ubehageligt til at kunne ligge og putte med kæresten, når du endelig kommer hjem.... Altsammen naturligvis i et forsøgt på at få kæresten væk fra ikke mindst pislugten, men også dit hamrende hjerte som slår med ca. 150 slag i minuttet (den er altid sværere at bortforklare - man kan forsøge sig med at man har løbet hjem, men det plejer hjertet ikke at banke så meget af 1 - 2 timer efter

2) Hvis en ven el. bekendt bemærker og genkender lugten, er du vist stødt ind i en allieret, og så er der intet at frygte

Man skal ret tæt på for at kunne lugte det synes jeg, og hvis det undtagelsesvis skulle ske at én eller anden får færten af det, er det hurtigt med en af ovenstående undskyldninger

Ååh gud... havde ellers lovet mig selv, at jeg ville gøre det kortfattet, men det er ganske enkelt umuligt.... til gengæld ved jeg hvem den skyldige er

EDIT: Av min arm hvor kan man lukke meget lort ud når man er high... heldigvis lærte jeg for længst at Facebook er noget man skal holde sig fuldstændig fra når man generelt er påvirket - så nu må I døje med mig i stedet