Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 10:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Har gået her for et stykke tid siden med en slem hoste og slim i halsen osv, :cry: Men er heldigvis kommer over det nu, men kom jo til at læse på flasken efter jeg fik det bedre igen, ( gør jeg jo nærmest ved alt medicin jeg har fået på recept ) Men der opdagede jeg så til mit store chok at der var opium i, havde godt nok hørt om at der skulle være hoste-saft med opium i men troede ikke at man kunne få det i danmark :), Nogen der har haft nogen oplevelser med at indtage det i større dosiser? 40ml-100ml ? efter hvad jeg har læst på flasken tror jeg ikke mere ville være sundt da at der er et brækfremkaldene stof i?

Er ny inden for dette område så leder kun efter godt råd og oplevelser med det? er det værd at prøve? eller? :)

Tak på forhånd! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Efter egen erfaring synes jeg det var svært at få en god rus ud af pectyl. Alkoholen gjorde det til en rodet oplevelse og der var en moderat mængde kvalme.

I tilfælde af at du vil give det et forsøg alligevel, så indtag indholdet over tid, istedet for store mængder på en gang. Hvis du gerne vil have en opiumsrus, så bliv bekendt med opiumsvalmuen og gå et par ture i dit lokale kvarter til sommer og se om du ikke kan spotte den euforisende valmue. Eller køb nogle frø på nettet og så dem et diskret sted i nærheden af dit hjem.

Junior medlem

Efter egen erfaring synes jeg det var svært at få en god rus ud af pectyl. Alkoholen gjorde det til en rodet oplevelse og der var en moderat mængde kvalme.

I tilfælde af at du vil give det et forsøg alligevel, så indtag indholdet over tid, istedet for store mængder på en gang. Hvis du gerne vil have en opiumsrus, så bliv bekendt med opiumsvalmuen og gå et par ture i dit lokale kvarter til sommer og se om du ikke kan spotte den euforisende valmue. Eller køb nogle frø på nettet og så dem et diskret sted i nærheden af dit hjem.

Har prøvet valler før da jeg har "gode" kontakter inden for alt hvad vi kalder "euforiserende stoffer" men overveje bare at prøve det da jeg har 200ml tilbage :)
Jamen hvad ville du sige skulle være en "ok" dosis ? :)

Junior medlem
Brugeravatar

Hey må jeg spørge dig om hvad du sagde til lægen siden du fik pectyl? og undersøgte han dig eller var det nok bare at snakke med ham?

Junior medlem

Hey må jeg spørge dig om hvad du sagde til lægen siden du fik pectyl? og undersøgte han dig eller var det nok bare at snakke med ham?

Snakkede med ham og fortalte at jeg havde ondt i brystet og havde en masse slim i halsen, så lyttede han til mig hvor jeg så hostede imens så fik jeg et recept på det, overdrevede måske lidt ved lægen fordi jeg var træt af at være syg :) meget nemt at få ud af dem :) men har lige snuppet 50ml over 30 min det eneste jeg føler er lidt dosig og lidt svær at snakke med :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg fandt selv engang en flaske i vores medicinskab derhjemme... læste en del op på det i forhold til hvor meget man sku indtage for at få en rus osv.

er ret sikker på at jeg kom frem til at der var så meget brækmiddel i at det ikke ville kunne lade sig gøre at få en reel rus før man brækkede sig af det, så jeg gav det ikke forsøget.

Det var pectyl brystdråber DAK tror jeg de kaldte det. med opium.

Junior medlem

jeg fandt selv engang en flaske i vores medicinskab derhjemme... læste en del op på det i forhold til hvor meget man sku indtage for at få en rus osv.

er ret sikker på at jeg kom frem til at der var så meget brækmiddel i at det ikke ville kunne lade sig gøre at få en reel rus før man brækkede sig af det, så jeg gav det ikke forsøget.

Det var pectyl brystdråber DAK tror jeg de kaldte det. med opium.

Præcis det samme som jeg har fået :)

Har nu taget 80ml og har det lidt underligt, døsig men mere søvnig men har det nu meget godt, føler ikke jeg har nogen problemer hengene over hovedet :)
Men tror det er forskelligt fra folk til folk om man får de bræk fornemmelser eller om ens krop modstår dem :)
Jeg som person har det sindsygt svært ved at brække mig uanset hvad der sker. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enig med ståendeBifald.Alkoholen ødelægger det.Der var mange hard core misbrugere der brugte det i gamle dage når det brændte på ,men der var jo også mange af dem der havde et dubiøst forhold til alkohol.
Idag syntes jeg ikke man ser det ret tit.
Personligt havde jeg svært ved at inhalere den dosis der skulle til,igen på grund af alkoholen.Der var ikke brækmiddel i det vi tog.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]