At bruge cannabis som tripkiller virker temmelig risikabelt IMO, selv hvis vi snakker en Indica domineret sort med sent høst tidspunkt. Det påvirker stadig psyken i en psychedelisk retning omend det vil være betydeligt mindre end med en Sativa domineret sort.
Jeg vil desuden råde folk til at bruge benzodiazepiner eller evt. GBL/GHB som tripkiller frem for antipsykotisk medicin. Min meget begrænsede erfaring siger mig i hvert fald at det virkeligt er noget skidt. Jeg fik selv Truxal mod angst, prøvede det en gang i en lav dosis og det var nok, aldrig mere, det er simpelthen for ubehageligt. Jeg følte mig helt ved siden af mig selv. Siden da har jeg fået Benzodiazepinet Oxazepam i stedet og det er langt bedre til at dæmpe angst og med praktisk talt ingen bivirkninger hvis man holder doserne lave og undgår hyppigt brug.
Sidst men ikke mindst så vil jeg lige nævne, hvis nogle skulle være interesseret i den slags detaljer, at Etizolam teknisk set IKKE er et Benzodiazepin.
Ja, men igen - alt er individuelt, det er derfor rusmiddel emnet er så forbandet svært at sætte finger på! Jeg har F.eks. En kammerat som ryger noget tung hash uanset hvilken substans han får det dårligt af, hvorimod jeg personligt ville få det dårligere! Hash er ekstremt psychedelisk for mig, og der skal næsten ingenting til før mine tanker bogstaveligt står i luften! Hvor min makker kan ryge flere joints uden jeg egentlig kan se/mærke det.
Men ja, benzo er et godt valg - til at "slå en ud". Bare træls der er så mange som bliver forelsket i dem.