Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Halløjsa psychedelia!

Her sidste weekend havde mig og en meget kammerat ( vi kalder ham "x" ) x siddet og skrevet lidt om at vi skulle have en tur sammen så det blev vi enige om og 1 dag senere sad vi sammen, det vil så sige her i fredags ( d.3 ) han havde så købt 20g rigtig go skunkryger, og 10 af den grønne som glimte-de riimelig godt. Så startede vi ud med at ryge en pind ( stille og roligt, men stilhed før stormen som man siger. ) så slammede vi et par hoveder, men så fandt x ligepludselig en pillebox frem og stak mig den og sagde jeg skulle kigge en tur, Jeg åbner så box'en og der lå så noget jeg aldrig havde set før, Pulveriseret svampe (ukendt art) i pille kapsler, så spurgte han om vi skulle tage den til næste level, og frisk som jeg er sagde jeg da " JA FORHELVEDE! " så spiste vi 2 hver. Der var 1g i 1 pille, Så sidde vi lige 2 min og kigger på hinanden, så spørg jeg om vi ikke bare skal se og få lagt det 5 smøgs mix der var tilbage, den var han med på, efter så godt 20 min er det væk. og jeg begynde at få en mærkelig fornemmelse i kroppen. Men da jeg har prøvet svampe og psykedeliske "stoffer" før vidste jeg at de bare var gode tegn.
lidt efter at vi har kvæld mix'et kommer x's kæreste hjem. Det første hun gør er at lave et 10 smøgs mix. mig og x kiggede lidt sjovt på hinanden og så flækkede vi af grin. Vi kunne vitterlig t ikke stoppe igen, vi grinede uafbrudt i 10 minutter, og væltede alt omkring os, bagefter kiggede vi igen på hinanden og sad lidt begge to og ligene 2 pæne spørgsmålstegn vi fattede hat af hvad der lige skete i de 10 minutter der. så kom jeg til at sidde og lege med pille'boxen, og hvad lå der mere der nede i? ( vi har cirka sidder sammen i 1½ time nu ) Jo der lå da lige 2 blå piller med en abe på. Dem tog jeg så op af boksen og gav ham den ene og spurgte om det blev en go aften? x vælger så at sige " er du helt sikker? kan du huske sidste gang? hvor vi bad-trippede pga for mange blandinger? " Jeg vælger så at kigge ham i øjene og sige, " Hey, vågn op x! vi har det pisse hyggeligt, der bliver ingen dårlige-trips idag " han vælger så at sluge den, og jeg hopper bagefter, efter godt 10-15 minutter begynder både ham og mig og sidde og smile som om at vi lige havde haft sex med megan fox. det var helt væk :mrgreen: men imens mig og x sidder godt at tripper har x'es kæreste røget rimelig meget, hun spørger så os om vi vil med over til en af hendes venner og det var vi jo helt klart friske på. Så det gjorde vi.
Der vi så kommer der over ligger han ( vi kalder ham "A" ) krydser på bordet.. ( jeg har selv en svaghed for dem ) og stillede en bong på bordet og et 5 smøgsmix, han kigger så på mig og spørger om jeg var frisk ( x'es kæreste havde fortalt ham at jeg havde en svaghed for krydser (altså jeg kan knap holde mig fra dem) ) og frisk og kogt op på alle mulige ting siger jeg da ja, jeg vælger så at ryge en halv pille...
Det viste sig så at være den største fejl i mit liv.. min ven gjorde dog samme nummer men slap lidt billigere end mig.. meget godt for ham!:)
Jeg kan så intet huske fra at jeg tager et normalt hovede.. men har fået afvide jeg var helt sumpet indtil at A valgte at smide 5g kokain frem på bordet, der har jeg åbenbart valgt at tage en 0,5''er bunke og så havde jeg ellers bare holdt festen oppe og køre i 2 dage, der oppe, kan kun huske små glimt med nogen vildt musik og folk som havde det fedt, hvilket jeg egentlig syntes var cool nok..
Det sidste jeg så kan huske er at jeg står på Aalborg togstation lidt omtåget ( havde åbenbart sagt til min ven at jeg ville hjem ) så hans kammerat havde sat mig af der. ) der stod jeg så og kiggede ned i jorden og alt var mærkeligt...
Efter jeg havde stået og kigget lidt i jorden syntes jeg at jeg hørte nogen stemmer og nogen skridt. jeg kigger så op og ser en gruppe på 4 mennesker af anden etnisk baggrund (og nej! er ikke racist på nogen måde :) bare så den beskyldning ikke kommer ), komme gående meget hurtigt over imod mig, jeg kigger så stille og roligt på ham den forreste og siger "hvad så?" så gik der 2sec og jeg får en knytnæve i ansiget... hvor jeg så går i gulvet, jeg får så flere spark i ryggen og maven, hvor efter at jeg kan mærke at de tager min telefon (næsten ny samsung galaxy s4 :cry: ) og min pung med lidt over 1000,- kr i. "Heldigvis" lå alle min kort osv hjemme.. det hele blackoutede så bagefter og jeg vågner op af at en G4S vagt står og "slår mig "blidt" på kinden for at vække mig.. og så kan jeg kun huske at jeg kommer op og stå.. og så går det hele i sort igen.. jeg vågner så op på sygehuset i aa og har det rigtig dårligt.. jeg går så ud på gangen og finder ud af at jeg er i hospitals tøj.. :? så kommer der en sygplejske over til mig og siger jeg skal ligge mig ind igen og så kom der en læge om lidt. jeg går så ind igen og sætter mig på sengen, så kommer der så en læge ind og giver mig hånden osv, jeg spørge så hvordan jeg er kommet her ind, han siger så at jeg var besvimet foran vagten og han så havde fået vækket liv i mig igen igen.. ( kan jeg så ikke huske ) og han havde så kørt mig ud på sygehuset! ( hvis nogen her inde høre historien om en som besvimede på station og kender vagten må de meget gerne skrive et nummer på ham i kommentarten da det kunne have gået meget værre til hvis at han ikke havde set mig og vækket mig.. )
jeg får så afvide at jeg skal overnatte der oppe fordi de lige vil "overvåge" mig i et døgn's tid, det var også fint, så gik der en lille time efter at lægen var gået videre til den næste i rækken der begynde jeg at blive rigtig kold og føle at væggene kom tættere og tættere på mig imens jeg høre en visken fra væggene..( rigtig klam opleves ), jeg går så i panik der oppe.. ligepludselig kommer der så 2 mænd løbene og lægger mig ned på gulvet imens de råber jeg skal slappe af.. der gik lige 1 minuts tid før jeg egentlig forstod hvad de sagde da deres stemmer løb helt forvrænget.. de hjælper mig så op og sidde på en stol ( var helt forvirret og bange ) de spørger så hvad der skete, så efter at jeg havde forklaret det nikkede den ene af dem til den anden og han gik så ud af rummet imens at den ene blev ved mig. en 5 minutters tid efter kommer ham den anden så tilbage og siger jeg skal følge med, jeg bliver så fulgt op på Psyk i aalborg. ( natten til søndag / mandag morgen ) jeg kommer så ind og sidde på en stue der oppe. ( jeg sidder så sammen med ham den anden der inde. Ligepludselig høre jeg så flere stemmer som nærmeste diskuterede, men der var ingen i nærheden af os, jeg spurgte så ham den anden om han også høre noget, hvor han så sagde nej og kiggede lidt underligt på mig, så sagde jeg at jeg kunne høre nogen diskutere med hinanden og at det lidt lød som om at det kom fra rummet ved siden af os, han fortæller mig så at der ikke er nogen der inde, imens han kigger undrene på mig. Der efter begyndte jeg selv at indse hvad som nok var sket.. jeg begynde igen at fryse og sagde til ham at jeg syntes der var rigtigt koldt, han siger så at der kommer en læge om lidt. 2 minutter efter kommer der så en læge ind og siger hej osv fortalte hvem han var og hvordan jeg havde. På da værende tidspunkt kunne jeg ikke rigtig sidde stille, jeg rystede og var bange. jeg forklarede så hvordan jeg havde det og at jeg konstant følte at der var nogen som holde øje med mig. han spurgte så om jeg ville have noget at falde lidt ned på, så jeg fik 25mg seroquel , jeg ventede i godt 1 time hvor jeg sad og rystede og var bange og der skete ingenting, mine forældre var så kommer på da værende tidspunkt, sagde så til dem at det intet hjalp. så hentede min far så lægen og han kom med en 25mg mere. endelig efter godt 30 min begynde jeg at slappe lidt af. der var klokken ved at være godt 11, og jeg falde endelig i søvn... jeg vågnede så næste dag ved at blive vækket af en sygeplejeske som skulle have en blod prøve. og måle min puls.. men allerede efter at jeg havde været vågen i ca 10 minutter begynde jeg at blive urolig, hun sagde så at hun lige skulle måle mit blodtryk.. det lå på 153.. hun kaldte så straks på en læge og han gav mig så igen 25mg det virkede så lidt den her gang, så fik jeg en halvtimes tid for mig selv, derefter kom der så en psykiater ind, som skulle have en samtale med mig, sådan gik dagene ellers, jeg kunne ikke sove og jeg fik piller.. så mange som at de måtte give mig.. ja og som et chok efter at min dosis er blevet hævet til 100mg daglig seroquel fordelt ud over dagen. Fik jeg af vide at jeg havde fået en psykose. Men de regnede med at den snart vil gå over.. Jeg er så lige blevet udskrevet idag (d.11) må side at det har været noget af en uge...

:sucks: :sucks: :sucks: <------------------- Jeg ved godt at der er nogen stavefejl, og at jeg måske ikke formulere mig på den bedste måde. og at "." og "," måske er sat forkert men beder jer venligst lade vær med at kommentere på det da jeg godt selv er klar over det, da jeg uheldig vis er "mildt" ordblind.

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Dejligt du deler historien!
By the way, hvad er en "krydser"?
Rigtig god bedring, og pas på dig selv. :)

Skyggen

og de svære slipper fri.

Dedikeret medlem

Krydser er typisk slang for Rivotril (altså clonazepam, en benzodiazepin).

Sikke en historie, er ked af at høre at det skulle gå sådan. Hvordan har du det nu?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under månen, over jorden..
Føj for en omgang, du har været i gennem.. :shock: Håber du er kommet ovenpå igen, og at du fremadrettet vil tænke lidt mere over konsekvenserne af at blande SÅ mange stimulanser osv osv.. Tror aldrig jeg har hørt en happy ending på sådan en cocktail.

Stay strong!! :)

Junior medlem

Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Altså lige nu lever jeg stadig på 50mg seroquel 3 gange dagligt for at holde mig selv i ro. og for at fjerne tankerne sådan generelt, om at der konstant er en som snakker til en og at se ting.. Desvære er den der hvisken blevet til stemmer som fortæller mig hvad jeg skal sige osv.. og hallucinationerne er blevet lidt kraftigere så jeg skal lige have snakket med min psykiater her mandag.. :/

årh ja Beklager mig " slang " lige der, Krydser er Rivotril. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tak fordi du vil dele din historie med os herinde. Det lyder til at have været noget at en tur, og jeg håber at du giver din krop og sind ro til at komme sig igen. Go' bedring!

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Føj for en historie! Man behøver jo næsten ikke at pointere det eksplicit, men det er naturligvis totalt uforsvarligt at tage stoffer på den måde. Godt at du fik hjælp, da du havde brug for det.

Jeg håber, du kommer ovenpå igen snart. Indlægget flyttes til Medaljens Bagside.

Medlem
Brugeravatar

Hvad er en "blå abe" ?? 2c-b ?

ingen pille kapsler kan indeholde 1gram pulveriseret 100% tøre svampe..
Str. 00 kan indeholde 350-400mg og er pænt store og kun en er større og de kan max indeholde det dobbelte men nok lidt mindre (og vi taler self. presset indhold af flere gange)
de store kan måske være tæt på 1g med en kapsel der vejer 200-300mg.. mit gæt er at der har været SN i kapslerne.

fåstår ikke fasinationen ved at skulle ryge alting OXY, Krydser mm.

Junior medlem

Hey hvad er dine erfaringer med psykosen fra kokain? hvad føler du ? hvor længe varede den ? hvad gjorde du for at komme af med den osv

Junior medlem

BrightShadowDK skrev:
Hvad er en "blå abe" ?? 2c-b ?

ingen pille kapsler kan indeholde 1gram pulveriseret 100% tøre svampe..
Str. 00 kan indeholde 350-400mg og er pænt store og kun en er større og de kan max indeholde det dobbelte men nok lidt mindre (og vi taler self. presset indhold af flere gange)
de store kan måske være tæt på 1g med en kapsel der vejer 200-300mg.. mit gæt er at der har været SN i kapslerne.

fåstår ikke fasinationen ved at skulle ryge alting OXY, Krydser mm.

Hvis vi skal fluekneppe her, så kan en 00 pille indeholde op til 750mg hvis indholdet er pulveriseret og stampet tilstrækkeligt. Har selv en Cap'm Quick kapselfylder og har eksperimenteret med div kosttilskud.
Men for at vende tilbage til topic, så lyder det godt nok som noget af en bitter omgang du fik der. Godt du fik hjælp og håber du finder de svin som gjorde det!
Fik engang selv en flere dages delirium/psykose af phenibut abstinenser. Phenibut virker på gaba-receptorerne ligesom benzoer og kombinationen af det, samt stimulanser og svampe kan godt sætte nogle spor på hjernens måde at bearbejde syns og høre indtryk for ikke at nævne almindelige tankeforstyrrelser.

Dine bivirkninger burde gå over af sig selv stille og roligt. Sund kost, motion, ro og måske endda medicin i form af seroquel til at sove på vil nok vejen frem.
Hjernen husker mønstre og bevægelser som den laver, og især hvis man får en stærk følelse (badtripsfrygt) så vil den lave et stærkere spor i neuronerne. Lad os sige at du en dag mødte en løve i skoven, og med nød og næppe nåede i sikkerhed i et træ. Næste gang du så bare hører lyden af en løve har din underbevidsthed automatisk fået dig op i træet. Derfor kan stoffer, især psykedeliske blandet med stimulanser, være skidefarlige og medvirke til lange perioder med ubevidst angst og endda vrangforestillinger. Det som tager hjernen et sekund at kreere kan tage ugevis hvis ikke måneder at få kontrol over igen, så husk at passe på disse kombinationer. Som sagt, motion, sund kost, minus isoltion(familie+venner) og medicin eller andet angstdæmpende vil være vejen frem nu. Især hvis du vil undgå en diagnose som skizofren. Hvis disse symptomer varer i over en måned kan du faktisk ende med at blive diagnosticeret inden for det skizofrene spektrum. Så pas på dig selv og forklar gerne dine venner hvad de selv risikerer.

Medlem
Brugeravatar

For at være helt præcis så findes der også 000 kapsler. Der skulle kunne være mellem 800 mg – 1600 mg i. Så der kunne snildt have været et gram i hver.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]