Hej folkens!
Nytårsaften havde jeg et brag af en fest, som udmundede sig i en masse alkohol og en stor kl12-joint. En af mine kammerater havde samtidig skaffet sig noget MDMA + lidt coke, og efter en smule overvejelser sprang jeg ud i at sniffe en smule MDMA (en lille streg). Jeg har aldrig forsøgt mig med det før, men jeg fik en god rus og var aldrig tæt på at reagerer negativt på det. Et par timer senere hoppede jeg også med på coke-vognen, (som jeg har prøvet før), og her blev det heller ikke til meget, men nok til jeg fik en lille god rus.. Jeg gik hjem, og havde det egentlig ganske fint.
De efterfølgende dage oplevede jeg ingen problemer. Jeg havde forventet og forberedt mig på en mindre nedtur, men den ramte aldrig rigtig - ikke før 3.dagen i hvertfald!
Her begyndte det at gå helt skævt! kæmpede i 3 dage med angstanfald, konstante negative tanker, ingen motivation og social afholdenhed. Derfra begyndte det dog at gå væsentligt bedre - alle symptomerne var der stadig til stede, men de var ikke specielt ekstreme længere. Det var meget betryggende, og jeg tænkte at det hang godt sammen med den nedtur på ca. en uge, som nemt kunne forventes efter en indtagelse af bl.a. MDMA.
10 dage efter, fik jeg dog et tilbagefald. Jeg oplevede igen de symptomer som gjorde sig gældende i starten.
Nu, d. 15. Januar, er der altså gået ca. 2 uger, hvor jeg ikke har oplevet synderlige forbedringer, til trods for at jeg spiser sundt, motionere, går i skole og holder mig generelt socialt aktiv.
Vil derfor høre om jeg egentlig burde være bekymret? Og om der er nogen der har en anelse om hvor lang tid jeg kan forvente før jeg bliver 'rask' igen? Eller om jeg bør søge læge?
God aften