hej hest! har du haft en dunk?

der er flere veje og een af dem vej er et mildere opi.. fentanyl er som du nok ved i den meget stærke ende. og da du jo ikk er elefant/rhino sååå ska du ikk op ad styrke-stigen.. .. og ja flydende fentanyl er ikk nemt at få fat i med mindre man er lœge?! hmm¿

men hvorfor vil du ha et alternativ? er du ved at løbe tør eller er det sket? hold en pause i et halv år, og se om du så vil tilbage, det er hvad jeg ville gøre hvis jeg var i din situation.. det ka hurtigt blive rart og nemt for tit, det blev det for mig selv; derfor advarslen!
Tak for dit svar.
Ja det er et stærkt stof som man hurtigt kan blive hooked på. Ja, jeg er løbet tør og derfor ville det være fedt med et alternativ. Det er absolut ikke et must for mig at skulle have et stof til daglig da jeg har fuldtids job der kræver "mig" 100% af dagen. Dette vil jeg aldrig risikere at miste.
Men som skrevet har det været brugt for mig som fredags afslapning og ikke andet. Er ikke i tvivl om at de mennesker der har haft et stort misbrug af fentanyl også har startet stille og roligt. Og ja, måske du har ret med et halvt års pause.
Du skal i hvert fald have tak for dit svar.
Prust prust