Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 18:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej alle sammen,
Har lige et hurtigt spørgsmål.
Nu når man kan blande mdma og ketamine sammen,
Kan man så også blande Methylone og ketamine?

Har prøvet at søge lidt rundt på divs sidder men synes ikke,
Jeg kunne finde et ordenligt svar..

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Prøv at udvid den søgning til google.

190 mg of methylone
120 mg of ketamine
Oct 3, 2003

That night I arrived to see my dearest love. A long awaited and anticipated trip. He and I had discussed what dosage level we should take, because I had never done Methylone before I took a higher dosage because of the possibility it wouldn’t be as potent.

The come up was much more slight and gradual building. Most of my inhibitions and worries eventually disappeared with every look of my soulmate’s eyes. It wasn’t so much of a sexual chemical to me, if anything at the time I wasn’t aroused; but physical closeness and touch were pleasing and spiritually it opened me up to the vibes of my partner.

I did not experience physical discomfort or mental stress, very relaxed and comfortable. Even during the peak it was nothing but roses, but the peak I must clarify- it wasn’t a body orgasm. It was more like the completion of the unsheathing of my insecurities to my partner. I went from nerves like an earthquake to soothed and enjoying myself.

As the intensity built, our kisses felt like there was this energy. As if we pumped blood through one another, every kiss was sweet, considerate and passionate. As I lay on top of him there was just so much emotion and inner happiness just to be with one another. My energy was his- coalesce mentally and physically.

During the come down there were many smiles, kisses and joy; yet not overt joy, joy of feeling love and completeness with someone. Methylone was very therapeutic in helping me be more able to express myself in intimate ways that I previously wasn’t capable. Love is a concept difficult for me to express-but I must elucidate there was love between my partner and I before methlyone.

Near the end of the comedown my partner and I both IM’ed Ketamine while listening to the wonderful sounds of Native American flutes to guide us on our journey. After administered, we sat for a couple minutes smiling, kissing, drinking water, and just basking in the love between us.

And like a wave the ketamine had hit us at the same time. Lying next to each other our souls were ripped gently from our bodies. My partner had taken me to unspoken grounds within the Rocky Mountains where only the blessed could wonder. He and I spoke to one another in conversation about where we were and what was going on. I saw forms of entities, spirits of the mountains, babbling in another language that felt like whispers in the wind. I witnessed this almost violet sky with the brightest stars that ever illuminated the sky. The trees that inhabited the mountain slopes had an aura of strength and divinity.

During these beautiful sights my partner and I grasped each other’s hands and there was this spark of connection. The only way I could describe it would be like a fire burning brightly with soothing water flowing through it, the fire and water being one and the same yet complete polar opposites. I suppose, being a yin-yang philosophy. After that connection there was a deep, passionate, inner respect and love for my partner.
Softly he and I seemed to almost evaporate from the divine ground with a sense of blessing and returned with spiritual gifts, ones I could never put into words.

We both returned to our bodies, or should I say body because we were one. I some how moved from being by his side to lying on top of him kissing his chest. I got up, crawled to the bathroom, and after a few moments we kissed and had the most beautiful cosmic love making, our first time together. I had never felt so connected with someone on so many conscious and subconscious levels. There were many “I love yous”, and after that night those words meant a whole world more.

Our relationship changed to a different understanding level that I admire and thank for very much. The combination of the Methylone and Ketamine complimented each other very well from a physical and mental comfort to spiritual oneness. The methylone opens and the ketamine expounds upon that openness.

https://www.google.dk/search?q=methylone+ketamine+combo

Svar med citat  
Tak, men det giver mig ikke svar på om det er en "farlig Combo" ?
Fandt en artikel at mephedrone og ketamine skulle være farligt.
Og da begge ting er et RC så tænkte jeg det samme om Methylone?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Nu er methylone et RC, så ingen kan give et svare dig på dit spørgsmål da ingen reelt set ved det. Endnu.

Men som hovedregel ang. ketamin, bør man ikke blande ketamin med andre downere og andre dissociativer Da det kan være descideret livsfarligt.
Men methylone er et stimulant af fenethylamin og amfetamin klassen, så der burde ikke være nogen overhængende fare.

Svar med citat  
Mange tak for dit svar! (:

Svar med citat  
Stodder
Brugeravatar

Jeg er prøvet denne blanding rigtig mange gange uden problemer, men som ved alle kombinationer så er det vigtigt at holde igen med doserne, da de forstærker hinanden en del.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

På hvilken måde forstærker de hinanden på, taget i betragtning af, at det ene er en downer og det andet en stimulerende?

Man kommer dog alligevel ikke uden om at man skal være rigtig forsigtig når man kombinere to rusmidler. Lige meget hvad.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu låner jeg lige tråden et øjeblik. Jeg synes en SRA + Ketamin lyder som en meget spændende kombination og "sjovt fundet på" er der nogen der kan forklare mig hvordan de forstærke hinandens virkning? Er man stimuleret med en tung krop eller hvordan og hvorledes?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: København
Det en fed combi og har haft mine bedste ture med de to da alt er i farver, varmt, trygt og mere spirituel.
Har aldrig følt ubehag eller utilpas og skal indrømme at jeg den gang var en gris med det, lyt til din krop og tag dig god tid da MDMA virker i langtid med ketamin.
Jeg plejer og tag 0,3 g MDMA oralt også venter jeg 3-4 timer, derefter tag jeg 0,3 g ketamin nasal også jeg væk et godt stykke tid.

Ketamin alene synes jeg er tungt og sløvt og føler mig utilpas i kroppen da jeg fryser og ikke kan mærke min diller :(

Hvis du har overskud må du gerne give en opdatering

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^ Jævnt høje doser skal det lige nævnes.

Hvordan er downer/upper effekten? Hvem har overtaget i den kombination?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil fraråde folk i at starte med sådan en høj dosis. 0.3 gram MDMA og ketamin er ret voldsomt, selv hvis man kun tog det ene af stofferne. Jeg har, med meget rent ketamin, oplevet at ryge i k-hole på 160-170 mg uden tolerance. Med den dobbelte dosis kunne mit liv hurtig være i fare. ´

Hvis jeg skulle begive mig ud i denne kombination (som jeg aldrig har prøvet) ville jeg starte ud med 125 mg MDMA (oralt) og når det peaker, så vil jeg sniffe 1 x 75-100(max) ketamin. Også ville jeg nok sikre mig først at prøve stofferne hver i sær for at finde ud af hvor potent det er. Alt dette skal selvfølgelig ikke testes inden for en uge eller 2 for den sags skyld. Tålmodighed og god HR er vigtigt!

Svar med citat  
Jeg vil fraråde folk i at starte med sådan en høj dosis. 0.3 gram MDMA og ketamin er ret voldsomt, selv hvis man kun tog det ene af stofferne. Jeg har, med meget rent ketamin, oplevet at ryge i k-hole på 160-170 mg uden tolerance. Med den dobbelte dosis kunne mit liv hurtig være i fare. ´

Hvis jeg skulle begive mig ud i denne kombination (som jeg aldrig har prøvet) ville jeg starte ud med 125 mg MDMA (oralt) og når det peaker, så vil jeg sniffe 1 x 75-100(max) ketamin. Også ville jeg nok sikre mig først at prøve stofferne hver i sær for at finde ud af hvor potent det er. Alt dette skal selvfølgelig ikke testes inden for en uge eller 2 for den sags skyld. Tålmodighed og god HR er vigtigt!

nu har mig og en kammerat leget lidt med julemix. de sidste par måneder

vi er kommet frem til hvis du skal have det bedste bodyload, så det bedst at tage små julemix streger hele aften.

sidst tog vi cirka 150-175mg oralt og en time efter 80 mg keta, da havde vi kun et fedt bodyload en times tid. og vore aften var meget med at rusen gik op og ned hele aften

så vi har fundet ud af hvis man bygger julemixen op over hele aften, så er slut resultatet meget federe, da rusen holder et hvis flow hele aften.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]