Det her er et HR forum. Vi ved udmærket godt at folk tager stoffer uanset hvad der bliver sagt, så derfor guider vi dem bedst igennem det med gode råd og vejledning og med ikke afvisninger og moralprædiker.
Det er hårdt at se en 16-årig snakke om at tage LSD, men hvis de virkelig vil tage det, så tager de det sgu, uanset hvad folk mener er rigtigt eller ej, så hvad med bare at guide dem på bedst mulig vis igennem det?
Vi er ikke SSP'ere eller socialrådgivere, vi er medlemmer på et HR forum.
This. Jeg var en af dem, som ville gøre det ligegyldigt hvad folk sagde.
At jeg så var heldig, i og med der var to erfarne fra denne side, som havde tid og lyst til at være der under min første tur, er jo kun noget at klappe i hænderne for. Go stil.
Jeg valgte også selv, at undersøge det i mindst seks måneder inden jeg tog det, og snakke en helvedes masse med ældre og mere erfarne folk.
Der fik jeg at vide, at jeg også skulle udvikle mig på andre områder og ikke kun fokusere på narko; fx. få en kæreste, holde styr på skolen og job, og passe mine hobbyer og deslige.
Det er også meget fedt at kende til andre emner end netop narko i socialt lag lol.
Så jeg kan kun opfordre til, at man spørger så meget som muligt, sætter sig så meget som muligt ind i sagerne, før man begiver sig ud i noget, der er så kraftigt som psykedelika netop er.
For det kan ændre dit liv til det bedre eller værre; i hvert fald skal man overveje det virkelig grundigt, inden man hopper ud i det. Og så spørg for fanden. Spørg, spørg, spørg!