Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA igen?
Junior medlem

Hej psyc, Jeg er ude i at opleve den smukke tur på mdma igen! det nu over et år siden jeg har indtaget MDMA havde en god oplevelse og en rigtig dårlig comedown med angst og panik anfald jeg er ude i og hører jeres mening og om der er andre med samme oplevelse? Jeg røg rigtig meget hash tilbage for et år siden, og tror måske det kunne være skyld i mit angst anfald, jeg er stoppet med at ryge fed i godt og vel 2måneder nu og har brug for at "chill" uden alkohol da det ikke lige er mit es! Så ja overordnet, ville det være en go ide at prøve MDMA igen? og skal jeg måske have nogen stesolid / andet angst dæmpene ved højre hånd til at sove på da det er der jeg fik angsten og panik anfalende.
- Hvis det er forkert sted at skrive et opslag må i endelig sige til! :peace: og undskyld hvis jeg ikke staver så godt :whogives: Tak for hjælpen på forhånd!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
En benzo ved hånden kan jo aldrig skade. Når det er sagt så kan angst og hash sagtens følges ad, så det er muligt at det har forårsaget dit angst/panik. Men det kan også være alt muligt andet. Mit råd er at få fat i en benzo og bruge den hvis behovet opstår! :)

Medlem
Brugeravatar

Du har brug for at se virkeligheden i øjnene nu hvor du har røget så meget hash, og det gør du ikke ved at tage MDMA. Giv det lidt tid.
Man har ikke "brug" for at blive påvirket medmindre man er en junkie, hvilket er det du forsøger på ikke at være mere, så giv det lidt tid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis du føler dig klar til det så tror jeg det ville være uproblematisk med en lille dosis, i godt selskab uden redosering. - efter alle kunstens regler ;) men du kan nok bedst selv vurdere. Har du "abstinenser" efter hashen?

Junior medlem

Nej ingen abstinenser mere, kun de første 3 uger! Min søvn rytme er forholdsvis normal igen ( har røget hash i 3år ) Ingen angst eller noget efter jeg stoppede med at ryge fed! Men Anka, junkie er vel nok sagt alle folk har brug for at kople af om man drikker ryger hash eller æder noget andet spændene er vel bare ens eget valg? men tak for svaret :)! Jeg har tænkt mig at starte ud med ca 90mg-110mg uden redosering og i selvskab med familie som ved jeg er påvirket af MDMA hvis det skulle komme dertil hvor jeg tager skridtet videre og hapser det! Men som sagt er nu mere bange for at angsten skal hale ind på mig dagen efter / når comedownen kommer.. Men skal siges jeg havde det fint indtil jeg røg hash i desparation for at sove efter en nat uden søvn ( røg os hash der ) har hørt om at hash kan få en til at "back -roll" og tænker jeg kunne ha fået lidt af et chok eller noget lign. da jeg ikke forventede det! Og som nævnt har jeg ikke haft et eneste angst anfald lige siden jeg quittede hashen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
første gang jeg fik rollback synes jeg det var super nøjern, men efter jeg læste om det har jeg altid nydt mine rollbacks utroligt meget. det er jo ikke andet end et stærkt minde der kommer tilbage til dig om en fantastisk oplevelse. "det var ligsom at være der igen" - jojo, men du har hverken store pupiller eller knasende kæbe osv. det er ikke fordi stoffet er "lagret" i dig.

Jeg har aldrig rigtig haft angst/depri efter MDMA, kun omtågethed hvis jeg har taget meget, flere dage i træk. Når der går lang tid imellem mine rolls har jeg derimod tit afterglow(forhøjet humør i dagene efter)... nogle gange op til 10-14 dage, med unormalt godt humør. Folk er selvfølgelig forskellige, men det handler også om hvordan man tackler sine oplevelser.

Dedikeret medlem

Du har brug for at se virkeligheden i øjnene nu hvor du har røget så meget hash, og det gør du ikke ved at tage MDMA. Giv det lidt tid.
Man har ikke "brug" for at blive påvirket medmindre man er en junkie, hvilket er det du forsøger på ikke at være mere, så giv det lidt tid.

:lol: :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^brugbart indlæg, kool. (Jeg er dog enig, det er lidt et skod indlæg fra Ankas side, men han/hun er vist også meget imod ganja).

Det er svært at sige trådstarter. Prøv at kig indad; mangler der noget andre steder i dit liv? Skulle du måske gemme din MDMA tur, til du har fået lidt mere styr på dig selv og din angst?
Hvis du allerede er bange for et eventuelt angst angreb efter din MDMA tur, så er der der, en grund til ikke at tage MDMA.
Ellers kunne du prøve at være til stede og chille i dig selv, helt uden alkohol/ganja/MDMA men bare dig selv. Man er sku selv sit bedste drug tit og ofte.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Vil ikke sige noget mangler i mit liv efter jeg stoppede med hash er tingene stort set gået i sig selv, har godt arbejde, godt selvværd og generelt godt i min sjæl.. Som sagt har jeg ikke haft nogen form for angst lige siden jeg stoppede med hashen (2måneder godt og vel). Mhs. Til en tur på mdma vil jeg ikke tænke på angsten hellere en go oplevelse da jeg somsagt tror lidt det kan være hashen der skyld i det. Men tak for svarene indtil videre!:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]