Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dolol
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Kom til at smide den i off T måske er der en mod der vil være venlig at rykke tråden ?

Jeg fik dolol i går efter en tur hos vagtandlægen der så på en tand jeg har med et stort hul i.
i morgen skal jeg så til egen tandlæge og få fjernet den ( yay :( ) fik dolol fordi at pernodil og ipren ikke rigtig tog smerterne mere, men han mente at samen med pernodil og ipren ville dolol virke godt, og i det mindste give mig lidt søvn. har aldrig prøvet dem før, dog har jeg prøvet andre morfin præperater, som ketogan og oxy os.v

jeg kom hjem, læste på nettet om dem, så at folk talte dårligt om dem mht smerter og at man kun kunne lamme sig på dem. Jeg tog kun 50mg imens jeg sad og røg en joint, efter kun 40 minutters tid var der ingen smerter (og har ikke haft det i 12-14 timer nu hvilket er usædvanligt) så længe virker de da ikke ? plus jeg havde en let afslappet følelse i kroppen som jeg syntes jeg mindes om hos andre opiater, som er ganske rar.

dog har jeg tømmermænd... ja af skide 50mg. har en let svimmelhed og en let kvalme, ikke noget vildt.
hvordan undgår jeg det ? kan ingefær tage det eller skal jeg have fat i et antihistamin ? de gav mig godt nok den søvn jeg havde brug for men puuuh man har det lidt sært når man vågner :P syntes f.eks ketogan gav meget mindre tømmermænd.

vil ingefær være bedre end et antihistamin ? og hvilket antihistamin fortrækker i til sådan noget her ?

Titel: Re: Dolol
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg begynder vist at trænge til en pille igen kan jeg mærke...avs... nogen der kan sige om det er ingefær jeg skal tage så jeg undgår kvalme som jeg i forvejen lidt har ? eller anti histamin ???

edit : ved ikke hvorfor men jeg bryder mig ikke om at spise dolol'en samtidig med alt det andet smertestillene, altså i en "mundfuld" plejer at vente 10-15 minutter med at tage tramadol/ dolol efter jeg har taget pernodilerne og det, ved godt det sikkert er fuldkomen ligegyldigt.

Senest rettet af Mr.Pink 26 jan 2014 14:21, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Lidt Schweppes Ginger Ale hjælper altid på min kvalme hvis jeg har fået lidt for meget af det gode. Der er nogen som er mere sensitiv til kvalme under indflydelse af opiod/opiat. Anti-histamin hjælper hvis man får en ubehagelig kløer på eller man bluser op. Om det virker på kvalmer ved jeg ikke.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
ved ikke om anti-histamin kan tage det, men du i hvert fald aldrig helt gal i byen med noget ingefær. Jeg tror effekten af dolol er ret forskellig på folk, dengang jeg fik dem kunne jeg snildt guffe 200 mg uden at det gav den store smertelindring - det var så også ledsmerter og jeg måtte ikke tage ipren, but still, man skulle tro at jeg havde været helt lam på den dosis, men der skete sgu ikke det store synes jeg... Tror bare du skal være lykkelig over at de virker så godt på dig :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

okay tak for info, har dog aldrig oplevet kvalme på andre opioder (andet end en lidt for stor dosis rå opium engang) heller aldrig kløe.
men ketogan os.v plejer jeg ikke at få det dårligt af. er det vigtigt at man har mad i maven os.v ? altså bliver det værre af at spise dem på tom mave ? tror jeg smutter ned i grønthandleren og køber nogle knolde ingefær at lave the på så :)

edit : joker ja, men som du siger kommer det vel også an på hvilke slags smerter det er. men du måtte ikke tage ipren ????? det tog jeg i går sammen med dem... og fik af vide af tandlægen jeg bare skulle blive ved med at tage ipren og pernodil samtidig... hmm...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

nå ringede lige til den der nye akut tlf (jesus christ) fordi jeg ville være sikker på om jeg måtte æde det samtidig, sygeplejsken sagde at jeg bare kunne æde ipren og pernodil sammen med det... så.. ja.... jeg tager dog en mindre dosis ipren og pernodil end jeg plejer. flænser jo mine organer af alt det skidt :( lol og sygeplejsken sagde at ingefær var en skrøne og var noget gravide kvinder spiste engang imod kvalme.... jeg syntes nu det virker godt, især frisk, men spurgte nu ind til det fordi jeg tænkte om der fandtes noget specielt eller bedre man kunne tage på opiater, hun sagde man bare skulle holde kvalmen ud og at det var bedre end smerter..... rigtig nok....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg to 50 mg kl 2 i nat pga smerter. har mildt kvalme idag og skal til tandlægen kl 16, ville jeg der kunne tage en benzo (diazepam af en art tror jeg) uden at blande stofferne med hinanden ? en ven fortalte mig i går at der skulle gå ca 6 timer imellem men jeg aner ikke hvad halveringstiden er. ville blive glad for et svar på det da tankerne flyver lidt rundt i mit hoved idag, kan godt mærke angsten hamre på.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg har desværre ikke noget fagligt at tilføje, men emnet er hermed flyttet til Syntetiske på OP's opfordring.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg har desværre ikke noget fagligt at tilføje, men emnet er hermed flyttet til Syntetiske på OP's opfordring.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tak for det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

nå nevermind.. tog hele vejen derop for at opdage at den tandlæge der var god til det der med at hive tænder ud lige var blevet syg og var gået hjem.. fik en sms fra deres klinik om det da jeg trådte ind af døren lol.. .. fedt.. men jeg fik noget pencilin :) så det var da ikke helt forgæves

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]