Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 01:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

politiet har set mine samtaler om salg af narko på min mobil men de har aldrig taget mig med noget hverken herhjemme efter ransagning eller noget kan de gøre noget???.. det handler om under 10 g. alt i alt hvad er staffen??

Senest rettet af richordietrying 27 jan 2014 16:41, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Altså hvis du kan overbevise dem om at du bare prøver at trolol nogle på facebook og du ville bruge billederne til bagrund på din tlf så mener jeg ikke du er

Junior medlem

Ja man det er ret svært at overbevise dem om da der er mange billeder fra forskellige dage. og samtalerne er ikke en engangs samtale. der er flere forskellige dog med samme personer med flere snakke om de skal bruge stoffer. fra andre gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Håber du har taget kontakt til dem som du har skrevet med, så de kan være klar på en mulig opringning, hvis ikke fremøde af politiet.
Hvis de kan bevise du har haft gang i salg, så er du først på skideren og kan være sikker på en tur i retten :/

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Junior medlem

Ja okay.. sikke noget lort.. men med alle samtalerne ialt handler det om om næsten ingen ting altså der under 6g det er bare nærmest venne tjenester.. men jeg tænker bare kan de gøre noget når jeg ikke er blevet taget med noget og jeg aldrig er blevet taget i det andet end samtaler?

Junior medlem

og kan jeg komme i fængsel når det handler om mindre end 10 g?

Medlem

Dumt haha, hvis de kunne tage de hvide bude, så kunne de måske også tage dig for en handel eller 2

Junior medlem

Nå det mener du aligevel.. :)

tænker bare om hvad straffen er tror du/i??. det omfatter jo næsten ingenting.
og tror du de køre en sag eller lader det ligge fordi de ikke tog mig med noget eller fandt noget herhjemme?

Medlem

Hmm svært at svare på, kommer an på om det er nogle svin eller ej ville jeg sige

Junior medlem

Er sikker på du ikke får fængsling (: Min kæreste har over længere periode brugt min telefon til salg og da bagmanden så blev nakket blev jeg så pludselig en dag 3 måneder efter hentet oppe på min skole for at blive afhøret. Jeg fortalte så jeg intet kendte til det og da de så spørg om andre kan have brugt min telefon var jeg nødt til at sige at min kæreste brugte den engang imellem, da det også var det vi havde aftalt jeg skulle sige hvis der engang skete noget. Men sagde jeg intet kendte til det osv. så det er min kæreste der står til straf nu. Der stod nemlig en direkte besked med hvad der blev solgt og pris. Både knalder, en plade hash og en masse andre ting. Han er blevet lovet ingen fængsling, men for 2 g feta der også stod på listen lyder bøden på 6000. Sagen er stadig ikke færdig men vi kommer til at komme af med omkring 50.000 tror jeg medmindre min kæreste vælger at tage fængelsstraf på omkring 2 måneder istedet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis der ikke er fundet nogen stoffer kan du ikke blive dømt efter narkotika lovgivningen! de kan jo have alverdens mistanke, men det er ikke ulovligt at være påvirket eller have været i besiddelse af stoffer på et tidligere tidspunkt.

i skal bare benægte. man står ikke til ansvar for hvem der bruger ens telefon og hvad de skriver på den.

man bliver altid "truet" af politiet til at skulle erkende, så slipper de for at gøre deres job - at skaffe beviser til en retsag. De må lyve alt de vil over for jer. lad vær med at tro på hvad de siger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

og så vil jeg råde jer til at slette vægt angivelser og hvilke stoffer i snakker om, da politiet godt kan kigge med.

Medlem

Forklar de hvide bude sagen så joe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er der nogen der er blevet dømt for at have snakket med de hvide bude om at købe stoffer? Det tror jeg næppe, men der er helt sikkert en masse folk der har erkendt at have handlet med dem fordi politiet har truet dem til det.

Hvad hvis du man skrev til dem, de kom til døren og så havde man ingen penge alligevel så de måtte køre igen? Det er ikke ulovligt. Man er trods alt uskyldig til det modsatte ER BEVIST.

Medlem
Brugeravatar

Tråd-startere der sletter halvdelen af det primere indlæg efter der er svaret i tråden, skal skides i munden !

Du være min toilet ? Jeg trykke, Du tygge !

(Beklager de negative vibrationer)

Junior medlem

Sorry Shadow tog nok bare Joe bidens's Råd lidt for stort med at skrive i alt for præsise detaljer :)! Sorry. Forsat god aften og tak for svarende Gutter!

Junior medlem
Brugeravatar

"Det var bare en joke. Jeg kan ikke li' stoffer, så jeg lades som om at jeg er syg narko-dealer for at tage pis på dem der gør sådan noget shit."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]