Hej alle

Jeg har været så uheldig at min nedtur efter jeg tog en smule MDMA nytårsaften (for første gang nogensinde og ikke mere end .1 gram kombineret med alkohol) er trukket i langdrag, og har udviklet sig til en ret slem depressionslignende tilstand.
de første 2 ugers var ganske forfærdelige - jeg oplevde mildest talt alle dagene som et langt angstanfald.
Derefter blev det noget bedre, men siden har det været uden fremgang.
Min dag går på at jeg vågner op og føler mig utrolig håbløs og ikke rigtig i kontakt med virkeligheden, hvilket kort efter fremprovokerer en masse angst.
Hen på eftermiddagen bliver det stille bedre, og om aftenen slapper jeg af igen. Jeg er dog på intet tidspunkt fri fra kerneproblemet - min mangel på begejstring for noget som helst ! Jeg føler mig simpelthen ude af stand til at nyde noget som helst i særlig høj grad - heller ikke ting jeg satte stor pris på tidligere (alt fra at se fodbold til at drikke kaffe med en sød pige), og derudover er min sexlyst ekstremt nedsat.
Lige da det hele startede oprettede jeg en post, og jeg har fulgt op på alle råd derfra, samt andet jeg har kunne samle op - sund kost, motion, være social osv. osv, og derudover har jeg søgt professionel hjælp.
Hensigten med denne post er at høre om der er andre herinde der har nogen erfaringer med en langtrukket nedtur efter MDMA-brug med lignende symptomer? og i forlængelse deraf, hvor lang tid det tog dem at komme ovenpå igen, og hvordan de bearbejdede problemerne.
På forhånd tak