Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej...

Jeg ved godt at det er normalt, at blive en smule forpustet når man ryger bong. Men her over de sidste par måneder, er jeg begyndt at blive ENORMT forpustet når jeg suger et hovede. Og idag efter at have suget et, fik jeg pletter for øjnene og følte jeg var ved at besvime. Men det varede kun lige 5 sekunder, og så var jeg bare "normal skæv" igen.

Det skal siges at jeg ikke ryger bong til dagligt, men derimod joints og pibe.

Nogle der har oplevet det samme?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jep, da jeg røg chillum og ikke fik ristet tobakken godt nok havde jeg lignende episoder... men medmindre du virklig suger i lang tid så bør du ikke komme i ilt underskud af at suge et hoved..
prøv at tage en stor indånding og pust ud og sug hvis du tror det er luftmangel.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Du bliver forpustet når din krop mangler ilt og det at få pletter for øjnene er en bivirkning, når din hjerne begynder at miste bevidstheden. (Sanserne bliver svækket.) Det lyder til du har utrolig dårlig kondi og jeg vil forslå dig at dyrke kredsløbs træning, så dine lunger kan blive bedre til at optage luft og skabe større kapacitet i lungerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du bliver forpustet når din krop mangler ilt og det at få pletter for øjnene er en bivirkning, når din hjerne begynder at miste bevidstheden. (Sanserne bliver svækket.) Det lyder til du har utrolig dårlig kondi og jeg vil forslå dig at dyrke kredsløbs træning, så dine lunger kan blive bedre til at optage luft og skabe større kapacitet i lungerne.

What he said ^ .. Plus køb en god vaporizer og drop de gammeldags måder at indtage Cannabis på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Prøv evt at stå op, når du knaller hoveder.

Måske er din bong for lang..?
Dit bonghoved er måske for stort.?
Kommer der falsk luft ind?

Havde engang selv en gulvbong.
Sugede først bongen fuld af røg, derefter sugede jeg røgen i andet sug.
Blev hurtigt træt af at ryge på den..

-John Rooney.

Junior medlem

Gearløs har helt klar fat i det rigtige tror jeg: Brug et lille bonghoved. Køb evt et uboret merskumshoved og så fix det selv. Ryg lidt af gangen ikke det hele på en gang.

Medlem
Brugeravatar

Tak for jeres input. Der er nogle ting jeg vil afprøve næste gang, og jeg tror at Rootmood har ret i det med den dårlige kondi. (Er i min dårligste form, nogensinde). Har faktisk været ude og løbe en tur i dag, og det var hårdt kan i tro! :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
god stil og forsæt endelig ! ud over en god kondi og flot krop giver det også øget selvtillid, et bedre humør generelt (og lækkert hår ;) ) efter en lang periode på bong og joints følte jeg nærmest jeg havde en sten på brystkassen, havde hele tiden et tryk der og blev forpustet af ingenting, følte også til tider at jeg havde svært ved at tage en dyb indhånding. Jeg begyndte at løbetræne i kombination med rygepause og mine lunger fik det bedre som aldrig før, men ja i starten er det godt nok hårdt og ækelt men med tiden bliver det en lux ting at løbe sig en tur.

held og lykke mæ æ :)

Medlem
Brugeravatar

Hvis nogle skulle være interesseret i hvad mit problem skyldes, så vil jeg lige fortælle at det klart var den dårlige kondi. :D Jeg har røget en del de sidste par måneder, så valgte at tage en lille pause fra tågen, og har i mellemtiden fokuserede på at komme i bedre form.

Og da jeg så igår var hjemme hos en ven, røg jeg et hoved, (Af den samme bong... som altid) og der var ikke noget problem længere. :lol:
Så mange tak for jeres svar.

Og forresten skal det lige siges, at det er AWESOME at ryge en lille splif inden løbeturen, det er måske ikke så seriøst, men det gav den lækreste high jeg længe har oplevet. Blot til info. :wink:

:peace:

Junior medlem

Hehe kender det selv fra dengang jeg røg.Du tager alt for store hovder og så er smøgen nok ikke ristet ordenligt . Hold dig tim nogen mindre hovder ellers ender det nok med du besvimer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]