Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 18:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Sæby
Er der nogen derude der har nogle gode opskrifter med Cubensis? Jeg ville sætte pris på nogle fede opskrifter...

PS. hvis der er nogle derude som har prøvet Yahuasca ( købes hos indra), gad jeg godt have opskriften på denne te.

Dedikeret medlem

hehe lav noget guacamole..

SÅDAN:

fut ned i et super marked der forhandler Casa fiesta - Texmex produkter,,

snup den af poserne der hedder Cuacamole.. der er sådan noget advocado-shit,, køb et par modne advokadoer,, og bland det hele sammen efter posens opskrift.. og bland derefter nogle (fint hakkede) shrooms i,,

lad det stå og køle en 30-60 min. og så er det fine..

og køb nogle af casa fiestas Nachoes,, de er de bedste guf det hele og bliv glad...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Medlem

Geografisk sted: Mars
Husk at grille dine nachos i ovnen med ost oven på (fuck hvor bliver jeg sulten nu, hvoffor skulle i også sige alt det om mad)

Lyn

Junior medlem

Geografisk sted: Århus / Skødstrup , DK
Det er jo ikke et spørgsmål om at finde en god opskrift med svampene. Uanset hvad smager de jo af fiskefoder, så idéen med at lave en større anretning er jo bare at skjule svampenes dårlige smag. Og det er vist ikke det store problem at finde på noget, der er stærkt nok i smagen til dette formål, men jeg kan faktisk anbefale at trippe på som tom mave som mulig.. Det er billigere og man får mere effekt ud af det, og hvis man begynder at trippe for voldsomt, spiser man sig bare godt mæt (gerne i noget mad, som indeholder en masse kulhydrater), så fortager virkningen sig.. Nåh ja lige en sidste ting.. hvis man alligevel beslutter sig for, at indtage svampene sammen med andet mad, så undgå sukkerholdig mad, da sukker bliver optaget af tarmene, før psilocybinen gør.

Medlem

Måske, men hvis man 'pludselig' ryger ud i et bad trip, så er man så langt ude, at man ikke kan finde ud af at tage det selv.

(Jeg har aldrig selv oplevet et bad trip, så det må være rene spekulationer)

I så fald anbefales en tripsitter.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Den eneste gang jeg har haft et seriøst dårligt trip (på svampe), slog jeg det ned med omkring 100 mg diethylbarbitursyre. Lidt farligt at skulle dosere den slags i et trip, men helt sikkert effektivt. Jeg ville ikke have gjort det hvis jeg ikke havde haft det seriøst dårligt.
Jeg tror ikke at citronsyre og sukker ville gøre særlig meget for mig.

------------------
Only users lose drugs!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Masser Ascorbinsyre + druesukker (begge fås i tabletform) klarer den værste del. I hollandske smartshops forhandles diverse antitrip produkter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har lige læst hele posten Billede
Vi har vist lige taget en drejning - det ender altid med BAD TRIP. Tænk lige over den Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Der gælder vel omtrent de samme "regler" for svampe mad som for hashmad så jeg ville læse den højekogebog/ http://www.pot.dk for deres anvisninger og gyldne regler! jeg ville nu rent faktisk godt være istand til at havde spist noget sukker da jeg badtrippede men jeg var ikke klar over at det eventuelt kunne havde en effekt !! Hvad var det for noget syre et eller andet der skulle bruges 100 mg af. Hvad er det og hvordan får man det ??? Hvordan bruges det ? Hvad koster det ?

------------------
Støt fri hash !

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
hamp: Diethylbarbitursyre er et kontrolleret stof, og dermed ulovlig at være i besiddelse af hvis man ikke har en god grund. Jeg faldt over en lille smule af det i et laboratorium. Det er ret svært at skaffe, og det virker ret valium-agtigt. Det virker ved at man indtager pulveret rent eller putter det i en kapsel.
En forholdsvist kedelig og farlig substans som jeg lige var nødt til at holde et par forsøg med alligevel. Godt mod bad trips, men ellers et skråplan.

------------------
Only users lose drugs!

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
ENIG zionboy! Hva i helvete er all denne praten om bad-trips hele tiden.
Den beste måten å komme ut av en bad-trip, er å ta tak i seg selv. Det er din egen skyld hvis du får en bad-trip,du klarer ikke å overgi deg til kosmos,du stritter imot,du flyter ikke med. Det er i mørket at vi ser lyset best,med andre ord,DU MÅ BESIRE BAD_TRIPPEN,det er hele hensikten med en bad-trip. Du må snu mørket til lys,og ikke snakk mer om sukker og sitronsyre. Enten får du la svampene ta deg med på tur, ellers får du la være med å trippe.
Tripping på svamper,tripping på hallusinogener,stikker MEGET dybt inn i oss mennesker,ikke prøv å forstå det,bare flyt med.

"alt er såre vel"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]