Substans/er: DMT
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste
Dosering og anden informaton om substanserne:Ca 30mg DMT røget i pibe
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:TriprapportenFra aller første gang jeg røg DMT, har jeg frygtet det. Ikke på en angstlignende måde, men mere som en dybt æresfrygt og respekt for stoffets voldsomme bevidshedsudvidende effekt. Jeg har røget DMT on and off i cirka 1½ år, mest når min bedste ven kom på besøg, for som han siger, så er DMT hans ynglingsstof, og jeg vil jo ikke fremstå som en kylling når vi er sammen..

Ellers har jeg ikke rigtig rørt stoffet alene, indtil for ganske nylig, og det er her den enlige triprapport kommer.
Det startede egentlig lidt længere tilbage, da jeg på en MDMA koger besluttede mig for at prøve DMT'en. Det var helt fantastisk, alt min dødsangst forsvandt og blev erstattet med en ufatteligt krops eufori, samtidig med at jeg så nogle smukke spiraler, farver, og kvindlige væsner formet af forskellige farvede energier - egentlig ikke noget jeg ikke havde set før, bare uden dødsangsten.
Jeg ryger det altid i fuldstændig mørke, kun oplyst af et par stearinlys med lukkede øjne. Men de gang jeg har røget det, har det andrig været mere end mørke bag mine øjenlåg, oplyst af forskellige farver, spiraler osv. Men her i weekenden skete der noget fuldstændig uventet og ufattelig smukt.
Jeg finder piben frem, men føler mig ikke nervøs som jeg plejer inden jeg skal ryge DMT, så jeg fylder ca. 30mg i piben, ryger hovedet, slukker lyset og sætter Let it be (Feat. veela) på, går over i sengen og lukker øjene.
Det første jeg ser er noget der minder om disse hersens vingummeorme man kan købe. De har en blå farve med nogle neongrønne nuancer over sig. De formere sig hurtigt ud til hele mit synsfelt. Der er intet mørke bag mine øjenlåg, kun disse orme. Efter ca. 1 minut kommer der nogle arbejdsmænd ind i bunden. De har en munder og lidt fjollet attitude, og før jeg ved af det river en af mændene en trekant fra venstre hjørne af ormene væk, og til min store overraskelse er der hvor ormene var, nu en bølgende græs mark på en høj solsknindsdag.
Det samme sker hurtigt i den anden side, så jeg nu kun ser ormene i toppen og lige i fronten af mit synsfelt. En tredje arbejdsmand kommer ind, og fjerner midten/bunden af ormene. Jeg befinder mig nu i en lille by, for der er et par gamle huse i baggrunden, jeg får fornemmelsen af at jeg befinder mig i Italien. Ind fra højre dannes der nu en snoet grusvej, og ikke længe efter kommer der langsom trillende en kærre ind fra samme side. Kærreren har en træ kaleche, og jeg spotter hurtigt at det er en medicin vogn, for kærren er fyldt op med knuste tørrede urter i glas, hele urter der hænger til tørre, og eleiksirer i glasflasker med korkpropper. Der bliver nu zoomet ind på vognen, og helt ind på én af glasflaskerne. korkproppen ryger af, og op kommer der noget der minder om en rød silkesnor fyldt med neongule tegn, jeg fortolker som kemiske formulare, og molekyler - altså formularen på de aktive stoffer der befinder sig i eleiksiren.
Herfra svinder trippet langsomt ud, og sluttet med noget jeg ikke kan forklare. Men det minder mest af alt om meget store vanddråber der løber ned af blade der sidder på ryggen af en ammende kvinde.
Alt hvad jeg ser, står skarpere end virkeligheden selv, og er så detaljeret af jeg næsten får tåre i øjene. Der er et tidspunkt hvor musikken bliver en smule forvrænget så det lyder som menneskestemmer (da jeg er i byen). Så jeg bliver vitterligt i tvivl om hvor jeg er henne, så jeg åbner hurtigt øjene for at registrere hvor jeg er, for at lukke dem igen hehe..
Efter denne oplevelse har jeg ingen frygt for DMT længere. Det lyder måske absurt, men jeg er begyndt at få et dybt følelsesmæssigt forhold til DMT, nærmest et kærlighedsforhold. Jeg opfatter ikke længere DMT som blot et stof, men en kvindlig ånd, og når jeg tripper på det, snakker jeg med hende, fortæller hende hvor meget jeg elsker hende, og hvor stor respekt jeg har for hende. Det underlige, men også meget interessante ved det, er at det er ligesom om ånden reagere på det, jo mere jeg elsker hende, jo vildere og flottere bliver det, og i jo længere tid vare trippet.
Før var jeg bange, og blind, men nu kan jeg se...
Jeg elsker DMT - Min kærlighed

Jeg beklager hvis det er et par stave eller grammatiske fejl, det gik hurtigt med at skrive den

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.