Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
At folk ikke kan fatte, ikke at slette dele af deres indlæg efter at andre har vist at dem at de har skrevet noget forkert,
er ikke grund nok til at quote alt hvad man svare på, så hellere "kalde en spade for en spade" når folk retter (meningen) i deres indlæg..

Tråd-startere der sletter halvdelen af det primere indlæg efter der er svaret i tråden, skal skides i munden !

Du være min toilet ? Jeg trykke, Du tygge !

(Beklager de negative vibrationer)

Det næste bliver vel at vi preventivt forbyder alle euforiserende stoffer, bare fordi nogle brugere ikke kan styre det !? :wink:

Bright..

Jeg citerer lige præcis det jeg har lyst til, når jeg har lyst til det. At DU har en eller anden mærkelig idé om hvordan quote 'burde' bruges, er dit problem. Der er absolut ingen grund til at fucke en god samtale op med sådanne bemærkninger bare fordi DU synes det er forkert.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Sølle sammenligning du laver til sidst bright..

:D

Medlem
Brugeravatar

Jeg vi gerne undskylde :arrow: Trådstarter at jeg har Hi-Jacked vedkomendes tråd,
og burde selfølgelig selv have startet en tråd hvor i jeg Bitchede over folks brug af Quotes m.m.

Bright.. :offtopic: :badidea: :peace: OVER AND OUT.

Junior medlem

Hej alle sammen,
Jeg er i dag, meget uheldigt, blevet taget med 2 færdige rullet 2 smøgs. Jeg har derfor det spørgsmål -

Ved I hvad bøden er på, og om det kommer på straffeattesten ? Ved ikke om det er det rette sted at skrive, men håber det går.
Det er første gang jeg blev stoppet,

Mvh ARM7

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Du får en bøde på 2000,- og en plet for besiddelse af euforiserende stoffer.

Junior medlem

Du får en bøde på 2000,- og en plet for besiddelse af euforiserende stoffer.

Mange tak for det hurtige svar, havde håbet på der ikke kom plet. Men fuck være med det, har læst på andre indlæg at det ikke skulle komme nogen plet, havde self håbet på det. Det er dog kun hvis jeg søger ind i politiet eller lign, at det står på attesten?

Junior medlem
Brugeravatar

2500 ,- bøde op til et gram, så pas på næste gang du har hash smulder i lommerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
blev snuppet igår af 5-0 med en mixerbakke i hånden med lidt weed og tobak, af en civilbetjent der truede mig med at brække mine fingre "hvis jeg prøvede på noget" - what ever.
jeg havde også efedrin på mig, men det mente idioten var lovligt. kan ikke helt huske episoden, var stiv og på mdma, men jeg sagde meget lidt, skrev ikke under på noget og sagde nej tak til en kvittering fra ham (ved ikke på hvad). hvad kan jeg forvente mig? jeg er ikke tidligere straffet i henhold til narkotika lovgivningen.

Dedikeret medlem

blev snuppet igår af 5-0 med en mixerbakke i hånden med lidt weed og tobak, af en civilbetjent der truede mig med at brække mine fingre "hvis jeg prøvede på noget" - what ever.
jeg havde også efedrin på mig, men det mente idioten var lovligt. kan ikke helt huske episoden, var stiv og på mdma, men jeg sagde meget lidt, skrev ikke under på noget og sagde nej tak til en kvittering fra ham (ved ikke på hvad). hvad kan jeg forvente mig? jeg er ikke tidligere straffet i henhold til narkotika lovgivningen.

2000,- i bøde og en plet på straffeatesten :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK

Hvis du ikke har skrevet under, så er der jo ikke noget dokumentation på at det konfiskerede kommer fra dig af!
Så hvis du bliver idømt bøde, så benægt.
Beviserne mod dig, som du fremlægger det, er ikke eksisterende.

Iøvrigt en pænt nederen personlighed, når panseren truer med at brække dine fingre - et godt eksempel på at selv pansere bliver påvirket af det miljø de færdes i :| Det er nok ikke studenterhuen, som presser på hans hovede!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg har søgt om fri proces ved domstolen og hvis jeg får betalt sagsomkostningerne anklager jeg betjenten for trusler om vold. har flere vidner der var tilstede. man kan jo sige at panseren har weed, mit navn, hans eget og hans kollegas ord for at han har konfiskeret det fra mig... jeg slipper næppe for bøden, gider bare ikke spille deres spil.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Kan godt forstå du er bitter - joe.
Frisk du søger om fri proces, da det simpelthen ikke ligner noget, at en betjent opfører sig sådan.
Hatten af for det :)

-John Rooney.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]