Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 22:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen jeg har nogle spørgsmål som jeg håber i vil svare på, for netop et år
Siden ville en kammerat og jeg købe en klump hash af min kammerats dealer, vi fandt et mødested, og vi blev tilbudt noget skunk hash som lød meget lovende, vi fik fyret op for humør pinden, og da vi havde røget Jointen halvt færdig, stod vi Grinte ukontrolleret. Men da vi var færdige med Jointen kunne jeg mærke noget var helt galt jeg havde mærkelige tanker som omhandlede at jeg var bange for at min mor skulle finde ud af jeg havde røget. Jeg var tilmed også dyb panisk over det badtrip jeg havde,da jeg havde fået mit skæve corpus hjem til mutter var jeg skæv som ind i Helvede mine øjne var bogstaveligtalt røde som rubiner, men min mor fandt ud af min skunk hash rus wonder why, hun vælger så at stjerne fuldstændig skråt, imens hun skælder og smælder sidder jeg i stolen med øjnene halvt lukkede, væggen bag hende begynder at lyse op med sorte ringe, jeg ved ikke hvad der lige skete men det var overhovedet ikke rart, efter et lille stykke tid kunne jeg mærke at jeg skulle kaste op, jeg kaster helt vild op, efter mit kæmpe opkast anfald ligger jeg mig på badeværelses gulvet og er helt væk, kort tid efter havet min mor ringet 112 og meget kort tid efter blev jeg hjulpet op på benene af 2 ambulance folk, de sætter mig ind i min mors lænestol, efter de havde efter set mine øjne og min blod procent skulle jeg kaste op igen, en af ambulance folkene rækker mig en skål jeg kan kaste op i, dernæst bliver jeg hjulpet ned i en ambulance hvor jeg bliver kørt til det nærmeste hospital hvor jeg så ikke kan huske mere for jeg gik i Blackout dagen efter fortalte sygeplejersken mig at i nattens løb havde været død i 2 minutter det chokerede mig meget men alligevel er jeg enormt nysgerrig over om skunk hashen har været blandet op med noget andet? Eller er det almindeligt? Har siden haft følelser lignene det badtrip jeg håber i vil tage mit spørgsmål seriøst :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Hej med dig :D
Jeg ville mene at du havde røget for meget, Indtil jeg læste de sidste tre linier..
Ambulance og død i 2 min - Wow :shock:

Kunne godt tænke mig om du kunne beskrive det lidt nærmere, hvad det var i røg?
Skunk hash :hm:
Vds en klump, eller tørrede plantedele?
Og hvor meget røg i af det (ca gram)?

Der er aldrig fedt at badtrippe og din mors skælden ud, har sansynligvis forværret det.
Men der er imo langt fra det og så til at komme med ambulancen og være død i 2 min..
Det er ikke noget man hører om hver dag, dette her.

-John Rooney.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
wow. sorry for off topic. men wow. ved ikke engang, hvad jeg skal sige. har sgu aldrig hørt noget lignende..

hvordan har du det selv ovenpå alt det her? hvor gammel er du? hvor længe siden er det? hvad sagde de på hospitalet?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det lyder ærlig talt som om sygeplejersken har bundet dig en historie på ærmet, for at skræmme dig fra at ryge hash ever again.. Hvilket man må sige er ret uprofessionelt. Men du lyder også lidt som en teenager :P

Hvis ikke, har jeg et par teorier:
Cuttet med ukendt stof (evt. et RC) Men igen.. Hvorfor skulle man dog det?
En psykologisk årsag, at være overvældet og stresset af situationen - selvom jeg finder det yderst usandsynligt.
At du stadig var påvirket dagen efter, så det var noget, din hjerne bildte dig ind - eller har fundet på siden (no offence).

Håber selvfølgelig du er ovenpå.. Ikke desto mindre er det ret interessant.
Du har så vidt jeg ved ret til at se en kopi af din patientjournal. Ihvertfald kan du på sundhed.dk kan du se hvad de har lavet ved dig på den pågældende dag. Og om du rent faktisk har været klinisk død.
se om det ikke kan kaste lidt lys over det, og meld meget gerne tilbage med info

Medlem
Brugeravatar

Det lyder ærlig talt som om sygeplejersken har bundet dig en historie på ærmet, for at skræmme dig fra at ryge hash ever again.. Hvilket man må sige er ret uprofessionelt. Men du lyder også lidt som en teenager :P

Hvis ikke, har jeg et par teorier:
Cuttet med ukendt stof (evt. et RC) Men igen.. Hvorfor skulle man dog det?
En psykologisk årsag, at være overvældet og stresset af situationen - selvom jeg finder det yderst usandsynligt.
At du stadig var påvirket dagen efter, så det var noget, din hjerne bildte dig ind - eller har fundet på siden (no offence).

Håber selvfølgelig du er ovenpå.. Ikke desto mindre er det ret interessant.
Du har så vidt jeg ved ret til at se en kopi af din patientjournal. Ihvertfald kan du på sundhed.dk kan du se hvad de har lavet ved dig på den pågældende dag. Og om du rent faktisk har været klinisk død.
se om det ikke kan kaste lidt lys over det, og meld meget gerne tilbage med info

Jeg håber fandme ikke at der findes sygeplejesker i Danmark der kunne finde på sådan en røver. Men ja hjertestop i to min af cannabis lyder også ret utroligt.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Den eneste måde jeg kan få det til at passe sammen er hvis OP har et ekstrem dårligt hjerte og det så har været medfølger til at det gik i stå efter som cannabis øger pulsen og blodtrykket (dog kun en smule BT) (source).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg har en teori om at det ikke er hashens skyld, men snarere, at du er påvirket af hash under et solidt og ubehageligt skidefald fra din mutter.

Først frygter du hun opdager det, hvilket forårsager angst.

Så opdager hun det og skælder i sin afmagt og bekymring dig ud - for fuld smadder.
Hvilket får den dårlige samvittighed og angsten til at eskalere og giver dig ubehagelig psyko-somatiske symptomer i en i forvejen, noget fremmed "skæv" mentalitet. Det resulterer i opkast, kvalme mm. + følelsen af blackout, hvilket et lavt blodsukker også kan være en medspiller i.

Og ja, sygeplejersken laver højst sandsynlig pis med dig.

Hvis du er F*ck´d op i skalle
Skyd ikke skyllen på det tjalle
Det er at høre på det mälle

-citat Malk De Koijn

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Syntes det kunne være meget rart, snart at høre fra trådstarter.
Kan sku ikke få det, med at være død i 2 min pga hash ud af hovedet..

-John Rooney.

Junior medlem

Hey guys jeg har ikke været på nettet da jeg er igang med et søfarts sikkerheds kursus forløb :) men jeg håber da ikke for sygeplejerskens arbejdsstilling at hun har fyldt mig med løgn men hvor om alting er så var det ihvertfald ikke nogen rar oplevelse Og vi røg cirka 1,5 gram i en enkelt joint tror det hash vi røg var blandet op med et eller andet for man kan da ikke få hjertestop af cannabis, jeg fejler ikke noget med mit hjerte, det eneste jeg har med mit inde er noget nyresten. Plus jeg var 17 på det tidspunkt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]