Jeg har desværre ikke på video, hvor han siger at jeg ikke må filme.
Så kan ikke bevise andet end at de smider mig i håndjern for ikke at følge deres ordre, ved at gå ind i et andet rum end det de var i gang med at undersøge.
Det er aldrig sket før, så jeg tvivler på de kommer igen, med mindre jeg direkte laver noget dumt. Har godt overvejet lidt at begynde og bruge en masse narko-slang ord, for alt mulig andet i telefonen. "Hey man. Kan du lige hjælpe mig med 100 g. emma?"
Smide et par små videokamera op i lejligheden, og så ellers filme dem i mens de ikke finder en pind. Det kombineret med at jeg kunne gemme en masse zipbags med mel, kreatin, sukker, osv. forskellige steder i lejligheden. Måske sætte en helvedes masse musefælder op rundt omkring? - KLASK, der er ost i fælden! Det kunne blive et youtube hit.
Kunne egentligt være ret sjovt, men tror hurtigt du kan komme i problemer.
btw fedt at du tager det op her og gør noget ved det. Man skal sgu ikke finde sig i hvad som helst fra ordensmagtens side.
Der er vel ikke noget ulovligt i at kalde protein pulver for emma, eller at have musefælder og overvågning i ens hjem?

Pas på med at skriv ting der ikke passer, også ting der passer for den sags skyld, du risikere at blive dømt for det uanset om politiet kan bevise det du har skrevet/sagt er sandt..... -
http://stiften.dk/norddjurs/anklager-kraever-30-aar-til-grenaa-drenge Synes at rigtigt kedelige tendens, at man kan blive dømt for noget der ikke er bevis for...
Måske man skulle overveje at fortælle SWIM's historier, frem for sine egne i fremtiden...
Desuden er FORSØG på anskaffelse af narkotika også ulovligt i sig selv, så pas på med at lav flere problemer for dig selv

Jeg tror heller ikke at du kommer videre med din påstand der, men du har altid lov til at filme politiets foretagende så længe du ikke forhindre deres arbejde. Jeg kan heller ikke se hvorfor du ikke bare erkender at der er dit narko, nå nu de har fundet det, at du kunne beholde lidt af det ville egentligt kun være til din fordel, eftersom du sikkert bliver "dømt" for det alligevel.
Held og lykke