Citat:
feks med citronsyre eller en hvilken som helst anden syre.
pH værdi?
jeg tvivler på at jeg har lyst til at skyde en omgang salpetersyre ind i armen.
men det hører vel under "en hvilken som helst anden syre"
jeg tror ikke engang at du selv tog din forklaring seriøst da du skrev det ned.
folk dør garanteret pga sølle forklaringer som din.
(in case you forgot: psychedelia er til skadesreduktion)
Citat:
hvis du havde været interesseret nok, havde du allerede fundet dine svar selv.
Når du finder dine svar og er hvis du er i tvivl om de er gangbare, så sig til

jeg kan garanteret finde 10000 forskellige forklaringer, på 250 forskellige sprog,
men jeg har endnu ikke fundet en forklaring jeg kan bruge til noget på dansk.
Jamen en af årsagerne til at jeg ikke giver dig en udførlig guide i IV administration af DMT, er netop pga HR - tænk hvis jeg glemmer at oplyse dig om noget?
Så vil jeg meget hellere verificere det du spørger til med et uddybende "ja" eller "nej".
Jeg kunne som sådan godt give dig alle, eller langt de fleste af de svar du ønsker - da jeg selv har fundet på på Los Inderwebz da jeg selv var MEGET interesseret i IV DMT.
Det lader til at du bør læse op på IV administration i det hele taget og få en forståelse for hvad der er forsvarligt at injicere i sine blodbaner; mht. PH-værdi etc.
Du har sikkert heller ikke lyst til at skyde en omgang saltsyre eller fumarsyre i venerne, men ikke desto mindre er en af disse(eller en anden) syrer nødvendige for at omdanne DMT til et vandopløseligt salt som kan injiceres.
Som jeg skriver vil jeg meget gerne give dig svar på dine spørgsmål, men jeg vil ikke servere det hele for dig

Havde du startet med at skrive at du sad med en omgang DMT freebase, en kanyle og var 100% opsat på at skyde det LIGE NU, havde jeg nok også skrevet et anderledes svar