Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 19:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: De vilde græsplæner
Hey Psy!

Jeg var så heldig, at jeg i torsdags fik muligheden for at prøve LSD for første gang. Det var spændende, men meget mildt og fik kun nogle få gange et kig på nogle ekstreme hallucinationer, underlige lyde, og meget livagtige sanser. Det var 2 milde frimærker, så jeg vil mere end gerne prøve det igen. Nu på lørdag d. 1. har jeg planer om at tage et af de mere kraftige frimærker, og måske et af de milde.
Er dog i tvivl om det er ufarligt eller knap så praktisk, når der kun er gået 9 dage siden jeg sidst trippede på en mild dose?

Tak på forhånd :D

Medlem

Tror i teorien at det er lidt underordnet, hvorvidt man har været helt skudt af eller bare haft det som dig. Selvfølgelig holder det nok ikke helt i praktisk, men hvis jeg var dig havde jeg ventet minimum 1 måned, better safe than sorry :-D

Medlem
Brugeravatar

Du kan godt gøre det, men det er ikke et spor du skal blive ved med at følge. Folk der tager psykedeliske stoffer for ofte, bliver sgu lidt underlige i hovedet :D
Som tommelfingerregel, så prøv at hold minimum 1 måned mellem dine LSD (og evt. svampe, meskalin osv.) trips.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Så længe det ikke bliver en vane at trippe en gang om ugen, går det nok :) Og din tolerance burde også være i bund.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
Folk der tager psykedeliske stoffer for ofte, bliver sgu lidt underlige i hovedet :D
.

gør vi?
men gladere ! ;)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg var også så heldig at trippe på LSD første gang i torsdags, jeg og en kammerat tog 2 stærke mærker hver, så det var til gengæld MEGET intenst, og jeg tror, at der kommer til at gå et godt stykke tid, før jeg skal trippe igen. :) Jeg forstår godt, at du ønsker at trippe ordentligt, man vil ligesom gerne "have fødderne våde". Som de andre siger, så må det dog helst ikke blive en vane at trippe så ofte - jeg er efter mit trip heller ikke et sekund i tvivl om, at man kan gå hen og blive en smule sær i hovedet af at æde syre hele tiden. :)

God vind!

Medlem
Brugeravatar

Der er for så vidt ikke noget upraktisk i det, og med 9 dages mellemrum burde der ikke være nogen nævneværdig tolerance. Jeg må dog bakke om om rådet om ikke at tage LSD for ofte og ikke solo-trippe de første mange gange du bruger det. Det er vigtigt at få synkroniseret din virkelighed med andre når dit hoved begynder at trække dig ud på dybderne :)
Desuden vil jeg anbefale dig ikke at tage en stor dosis i en omgang, men tage et mærke ad gangen og vente til du begynder at mærke effekten med at opdosere. Jeg plejer at tage halvdelen først og så vente en time med at tage den anden halvdel. Med en times mellemrum vil det ikke mindske effekten og det er en meget sikrere måde at dosere på.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: De vilde græsplæner
Tror jeg tager mit trip i weekenden, og derefter holder en pause på 1½ måneds tid eller mere. Men tak for de gode råd, og jeg skam ikke tænkt mig at trippe balls alene ;) LSD er sgu en vidunderlig ting :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]