Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hvorfor ender det altid med så meget ?
Sidder her i min coke brændert, og spekulere på hvorfor forbruget bare stiger og stiger for hver gang.

Prøver at gøre det kort men forståeligt!
Går jeg tilbage til den gang hvor jeg begyndte at bruge det hvide pulver, til fester osv. der ku man (Jeg) sagtens nøjes med et enkelt gram til en hel aften. Somme tider var vi endda 2 om at dele et enkelt.
Nu 6 år senere ca, ryger der, hvis stemningen og festen er fed, minimum 4gram en enkelt gang tror jeg det har været 6 gram. Det er jo i min verden helt vanvittigt. Men når først rusen er højest vil jeg ikke ned igen. Og det kræver jo mere og mere i løbet af aftenen at holde den der.
Kan simpelthen ikke klare følelsen der kommer når virkningen daler, Så er endt der hvor jeg enten tager mere eller smutter hjem. Det jo både træls og dyrt at det ska være sådan.

Som jeg bedst ka forklare stigningen i forbruget, så var det får nogle år siden alcoholden der blev indtaget mest af, og hyggede man med et enkelt gram.
Nu er det stik modsat.

Og ska da gerne indrømme at når der er røget sådan en 4-5 gram ind, så sidder man jo nærmest alle sammen og ligner en flok aber, der bestemt ikke ska ud i nattelivet, men burde være stoppet for længst.

Er jeg/vi de eneste der har det sådan i mere eller mindre grad ?
Eller er det bare sådan det er med coke ?

Medlem

Det er tydeligt at du har et misbrug, man kommer ikke op og sniffe 4g coke uden at ens tolerance er voldsomt forøget.

Desværre så er det bare sådan det er med coke, du har nok hørt det før men: Stop med at tage coke.
En bruger herinde har en ret god signatur.

"If you do drugs, DON'T let drugs do you"

Ved godt det ikke er noget man bare lige gør, men synes du skulle overveje hvad du vil med dit liv, også kæmpe for at komme ud på den anden side. Lyder ikke som om du synes det er særlig fedt længere, udover når du er høj.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
der er ikke andet at sige end at du skal stoppe :(

prøv evt. at læse min vens tråd her
viewtopic.php?f=18&t=17321&hilit=Zwiton

det er sådan det ender, hvis du ikke stopper lige nu

Medlem

4-6 gram coke, dine slimhinder må være godt smadrede. Men det er jo tydeligt at du ikke kan styrer dit forbrug, måske er det kun weekenderne men du har et problem lige meget hvad.

Og så få da fat i noget ordenligt coke istedet for at sniffe så meget lort

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg formoder at det ikke er det reneste flake coke du render og tager, når du skal op på 4-6 gram. I så fald burde du øjeblikket stoppe med at tage det, eller i mindste finde noget af en højere kvalitet.

Det meste coke af lav kvalitet indeholder stort set altid levamisole, der er et lægemiddel imod orm som man før brugte på kreature. Det er forholdsvis uskadeligt i små mængder og hvis man kun indtager der en gang imellem, men hvis man derimod tager det ofte risikerer man at blive meget syg.

Citat:
Levamisole is an anthelmintic drug which means that it can be used to kill parasitic worms such as nematodes. The drug was previously used to deworm both humans and livestock but since it was discovered to cause agranulocytosis, a severe depletion of white blood cells that leaves the body susceptible to infection, it is nowadays only used to treat worm-infested cattle. In addition to being a cow dewormer, it has become a very popular cocaine adulterant.

Kilde: http://www.vice.com/en_dk/read/the-cash-is-in-the-cut

Men i det hele taget burde du overveje at stoppe helt med at tage coke, før dit misbrug forværres og skader dig selv og din omgivelser mere. Evt. overveje om det ikke vil være en god ide med en form for behandling. Tryk på "den røde knap" i min signatur for mere info.

Held og lykke med det og håber du kommer godt ud af det.

Luvs - Snufkin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg formoder at det ikke er det reneste flake coke du render og tager, når du skal op på 4-6 gram. I så fald burde du øjeblikket stoppe med at tage det, eller i mindste finde noget af en højere kvalitet.

Det meste coke af lav kvalitet indeholder stort set altid levamisole, der er et lægemiddel imod orm som man før brugte på kreature. Det er forholdsvis uskadeligt i små mængder og hvis man kun indtager der en gang imellem, men hvis man derimod tager det ofte risikerer man at blive meget syg.

Citat:
Levamisole is an anthelmintic drug which means that it can be used to kill parasitic worms such as nematodes. The drug was previously used to deworm both humans and livestock but since it was discovered to cause agranulocytosis, a severe depletion of white blood cells that leaves the body susceptible to infection, it is nowadays only used to treat worm-infested cattle. In addition to being a cow dewormer, it has become a very popular cocaine adulterant.

Kilde: http://www.vice.com/en_dk/read/the-cash-is-in-the-cut

Men i det hele taget burde du overveje at stoppe helt med at tage coke, før dit misbrug forværres og skader dig selv og din omgivelser mere. Evt. overveje om det ikke vil være en god ide med en form for behandling. Tryk på "den røde knap" i min signatur for mere.

Held og lykke med det og håber du kommer godt ud af det.

Luvs - Snufkin

Svj ved er kvaliteten af kokain ikke korreleret med indholdet af levamisol. Og hvis den er, så er det i omvendt rækkefølge.
Altså; levamisol kommer i allerede nede i sydamerika. D.v.s. at desto mere cuttet coken bliver inden den lander i dine hænder, desto mindre levamisol sniffer man faktisk også.

In any case, coke er FYLDT med gift. Stop it!

Medlem

Så man vel sige, hvis man sniffer lorte coke med 10% levamisol, skal man også have mere, og det ender nok op på samme niveau som hvis du sniffede den gode coke, men godt nok med 20% levamisol. Anyway, som du selv siger, coke er fyldt med gift.

Få kontrol med dit misbrug ven, det er hårdt i starten, men når du er ovre det værste, så er du utrolig glad for det lykkedes for dig.

Medlem

jeg kan huske en nytårsaften, for fem år siden. tog omkring 500 mg, og var mere end skudt afsted.
måske sniffer du skamcuttet coke?
hvorom alting er, skær ned på forbruget. cuttet eller ej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]