Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 11:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Shrooms
Junior medlem

Hey er ny på siden og "ny" inden for svampe.

har været på en 7 - 8 turer her på det sidste på Golden teacher - penis envy - B+ - Hollandia trøfler - utopia trøfler.

tænker hvordan folk har det med disse ?

evt jeres favoritter.

mine favoritter er golden teacher, men syntes når jeg læser diverse steder at de siger Golden Teacher er mild. men mig og mine kammerater oplever en høj og intens rus . hvori mod penis envy som sq være stærk syntes jeg har virket på samme måde. jeg har fået blackout på golden teacher ( men var muligvis for høj dosis 4-5 g i løbet af 4 timer)

nogen der kender grunden til blackout og hva der kan forebygge dem så og sige. evt mangel på mad vand sukker ?

:peace:

Titel: Re: Shrooms
Medlem
Brugeravatar

Hey :)

Har taget 3g B+ her til aften, og jeg synes de var rimelig potente..

Kan kun sammenligne med Orissa india, Mazatapec, og Amazonian

Vil sige at B+ faktisk er mere potent end Mazatapec, men langt mindre end amazionians.

En god idé er at vente omkring 1 måneds tid mellem hvert trip - og hvis næring og søvn ikke har været god på det sidste kan, der forekomme blackouts.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Meh. Cubensis er Cubensis er Cubensis. Jeg tror sgu ikke på der er forskel på strains (hvilket der også er generel konsensus om). Jeg tror mere det handler om det specifikke grow, dets sammensætning af alkaloider samt voksebetingelser og om at alle ture er forskellige.

Medlem
Brugeravatar

Meh. Cubensis er Cubensis er Cubensis. Jeg tror sgu ikke på der er forskel på strains (hvilket der også er generel konsensus om). Jeg tror mere det handler om det specifikke grow, dets sammensætning af alkaloider samt voksebetingelser og om at alle ture er forskellige.

Jeg var enig - indtil jeg prøvede Amazonian .. Jeg har selv groet 3 bokse lige ved siden af hinanden under samme forhold, og Amazonian blæste mig godt nok helt væk, selv på en lavere dosis end de andre (Mazatapec, B+). Jeg kan ikke forstå at det kan være SÅ forskelligt, selv indenfor samme race.

Man må også konkludere at der er forskelle i DNA siden de ser helt anderledes ud, vokser forskellige steder og ved forskellig hastighed/yield.
I mit hovede giver det god mening at der er forskel på potensen - selvom det nok ikke ville varierer voldsomt meget..

Min erfaring siger dog bare at der er forskel på dem JEG har prøvet, og jeg tror ikke at bare fordi det er en cubensis race at så er psilocybin/psilocin/baeocystin det samme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]