Hej!

Jeg har lidt 2-cb til et enkelt trip, og overvejer at gøre det alene. Jeg vil ikke sige at jeg har kæmpe erfaring med 2-cb, men føler at jeg har en stor forståelse og respekt for stoffer, og er altid meget påpasselig før jeg prøver noget nyt. Min første gang på 2-cb var meget intens, og fik et forfærdeligt tankespind på grund af min ven slet ikke var på bølgelængde med mig "følte jeg"
Fortryder lidt at jeg gjorde det sammen med MDMA anden gang da jeg slet ikke kunne samle mine tanker, og følte slet ikke at jeg fik noget ud af det (At jeg prøvede at sove i en stol gjorde det nok heller ikke bedre)
For mig handler det meget om en vis selvterapi. Jeg lyder måske som en weirdo nu, men jeg elsker at græde, og komme af med en masse følelser som jeg normalt har rigtig svært ved over for venner & familie. Og så elsker jeg også bare at sidde for mig selv en gang imellem og tænke over livet. Så derfor overvejer jeg at gøre det alene, men ville lige høre jer om der er nogle ting man skal være ekstra opmærksom på når man tripper alene.