Hey Leah,
Du har vist fået styr på det lyder det til. Vil bare lige sige, at jeg i hvert fald sagtens kan spise benzoer og drikke. Jeg bliver lidt mere sløv, end hvis jeg kun har drukket. Men der sker ikke noget ubehageligt. Så hvis du drikker igen og får angst, vil jeg mene, at du roligt kan spise et par benzoer og ikke få mere angst over, at du har gjort det, men vide, at det er ok og at du sikkert bliver lidt sløv.
Bjørk
Hvis jeg ikke husker forkert får du benzoer hver dag og har ret høj tolerance, det skal lige med i den her sammenhæng

Som Kawn skriver 3 genstande og en enkelt pille skulle være forholdsvist sikkert (og man så holder sig til den ene pille og undlader at drikke mere) men er det en større mængde alkohol såååh er det ikke en god ide.
hey, ja det er rigtigt. Og er også lige blevet gjort opmærksom på, at kombinationen er en dårlig idé. Og hvis man ikke er vant til benzoer er det nok en endnu dårligere. Jeg har bare haft angstanfald og har nogen gange kunne komme ud af det ved kombinationen af kun de to ting. Men jeg mente ikke, at hun skulle spise løs. Jeg mente bare, at et par stykker ikke skulle give hende sygt noia på, når hun i forvejen er angst. Men jo, det er nok en skidt idé! Nogen gange kan man bare køre sig selv helt op i en spids, hvis man er angst og det synes jeg ikke hun skal.