Hej mr. gone
Det er lige præcis det jeg gør forkert, og jeg ved det. Når jeg begynder at starte processen med at over analysere, er jeg blevet godt til at tage mig selv i den, og så går jeg gerne en tur eller starter nyt enme. Det som du nævner med at være opmærksom på andres følelser og behov, kan jeg faktisk godt lide til tider, da jeg så ikke tænker på mig selv, det syntes jeg faktisk er nemmere, men sådan har jeg altid været

.. men jeg nyder virkelig også at være alene, det er hundrede procent nemmer at lukke af for tankerne så, har prøvet at lære mig selv at meditere et par gange nu, er dog ikke så god til at gøre det længere tid af gangen, og mit kæledyr forstyrre ligeså snart jeg rammer en vis tilstand, så må vel snart prøve at rykke mig udenfor

- jeg syntes også selv det var sjovt, havde ikk lige prøvet det før, så det var også lidt mystisk, men tænkte faktisk ikke så meget over det efter, udover jeg var træt så måtte lige lægge mig lidt men det havde også været en hård da med for meget indtagelses af det ene og det andet

.. Er fro det meste altid vant til at alt går i slow, og at jeg intet kan høre på ketamin, så det her var en ny oplevelse med det

.. er dog en smule skuffet (tror jeg), for noget tid siden sagde jeg ja til at prøve en dråbe igen, da det ikke skulle være super hallucinerende, men mere bare gøre en happy. Det virkede desværre ikke på mig, jeg følte ellers det var det helt rigtige tidspunkt at tage en nyt trip på L.S.D for at får bearbejdet mit overstående bad trip

!