Så længe personen du har købt drugs fra ikke har vedlagt en faktura hvor der står pris og vare, så kan de jo ikke bruge en overførelse på din konto som bevis.
Hvis du f.eks. køber bitcoins for 1000 kr. via bankoverførelse til en bitcoin dealer og derefter får overført bitcoin til din tegnebog på et darknetmarket, vil de ikke kunne bevise at du har brugt de 1000 kr til at købe drugs for. Hvis de fik opgivet den bitcoin adresse de 1000 kr er blevet overført til, vil de via blockchain.info se hvordan bitcoins er blevet flyttet rundt, men de vil aldrig kunne bevise at de er blevet brugt til at købe stoffer for.
Hvis det er kreditkort der er blevet brugt, vil de kunne se hvor pengene er blevet overført til. De vil kunne slå personen op og nogen ende med at havne på den side som du har købt fra. Hvis du kan finde noget inde på deres side som er lovligt, kan du kontakte ejerne af siden og få dem til at skrive en mail hvor de skriver at de ved et uheld har fået tilsendt xdrug som er ulovlig i Danmark og at de er meget ked af fejltagelsen.
Lige lidt off-topic:
Fik brev fra politiet i dag. Folk der kan huske at jeg blev banket op af et par betjente, der ville høre hvorfor tolden havde konfiskeret steroider, hvorefter jeg benægtede alt og det sidste jeg hørte var at min forklaring ville blive sendt til nogle jurister. Her er afgørelsen som jeg lige har fået med posten:
Citat:
Ingen straffesag mod Dem
Jeg har i dag besluttet at opgive sigtelsen mod Dem for at have overtrådt dopingloven i maj 2013. Det betyder, at der ikke bliver nogen straffesag mod Dem.
Begrundelse
Begrundelsen for min afgørelse er, at jeg ikke forventer, at De vil blive fundet skyldig i den rejste sigtelse, jf. retsplejelovens § 721, stk. 1, nr. 2.
Hvorfor vil jeg ikke blive fundet skyldig i den rejste sigtelse?
FORDI JEG BENÆGETEDE ALT