Hypnos skrev:
Udover hvad der er blevet sagt, vil jeg lige tilføje at 50-60mg 4-aco-dmt er en
meget høj dose. Det kombineret med lidt søvn fra foregående trips kan meget vel ende i et badtrip. Som de andre siger, så mærk efter i kroppen og psyken om det er en god idé.
God tur

EDIT: Så lige tråden er fra April..
Hvordan gik det?
Mit 4-ACO-DMT er et utroligt svagt batch, og er derfor ikke nærvøs på nogle måder omkring at tage 50-60mg, hvis ikke en bitte smule mere. Jeg havde nærmest kun treshold effekter af 30mg da jeg testede det.
Turen gik OK, vil jeg sige.
Første dag vi kom der op var lidt kaotisk, da en af vores kammerater selvfølgeligt havde valgt at tage MDMA de 2 foregående dage, hvilket vi andre ikke ligefrem var helt tilfredse over.
Så der blev ingen trips den første dag, da vores kamerat er lidt af en control freak og derfor ikke gad at vi andre skulle have det sjovt på et trip uden ham.
Dagen efter valgte vi så at tage 25i-nbome alle 4, hvilket jeg har en trip report om på engelsk på nogle andre forum.
http://www.shroomery.org/forums/showfla ... r=19886322Den samme kammerat som valgte at tage MDMA og ødelægge første aften, valgte så endnu engang at ødelægge denne aften, ved at spille GTA 5 halvdelen af trippet og være helt opslugt i det, mens vi andre bare ville være fælles om det hele og hygge os.
Det gjorde så lidt at vi alle blev splittet.
Da han så var færdig med at game GTA, gik han blot i seng og lagde sig til at sove indtil næste dag.
På dette tidspunkt endte en af mine andre venner så med at have et bad trip og loope samtidigt, hvilket vi 2 andre så skulle kæmpe med til klokken 6 om morgenen.
Alt i alt en meget lærerig oplevelse.
Vi tager op i sommerhuset igen denne mandag, dog kun de 3 af os, da vi ikke ønsker at det der skete sidst på nogle måder skal forekomme igen.
Denne gang veludrustet med en masse god LSD og selvfølgeligt det 4-ACO-DMT vi aldrig fik taget sidst.