hey , jeg har taget en overdosis på retalin(140mg ca) jeg startede igår ca ved 21 tiden , jeg har aldrig taget retalin, kun amf, coke og mdma , jeg har haft et mærkeligt trip, og blir glad af at læse jeres ord, jeg har haft en meget meget højt puls og hjerterytme som går helt amok .lie nu tripper jeg faktisk og nyder det, men hvis jeg slipper min psytrance musik og min pc og begynder at tænke på mine dårlige noia , går det helt ned for mig , så jeg må bare tænke på at skrive ,jeg kan faktisk ikke mærke mine hænder og har haft mega noia over det,,men det er så vildt hvån tænken kan styre denne tilstand ,,, jeg tvunget mig selv til at spise bare lidt og drikke langsomt med væske,, jeg har taget denne overdosis med vilje , da jeg ville teste hvor langt jeg kunne gå med det,,, jeg har ellers ingen stoffer taget i lang tid ,indtil jeg var til en dejlig fest i lørdags hvor jeg tillader mig at tage mdma og får et super trip ..jeg ved ike hvad der gik af mig ,, men jeg var så forelsket i at få føleslen tilbage at jeg besluttede at gå ned på apoteket og købe den retalin for adhd , og nej jeg fik ikke den den samme følelse tilbage, men er blevet klar over hvor meget jeg kan styre min hjertepuls med mine tanker.... jeg har tit fået nedtur på fordi jeg har mega noia over at dø midt i al lykken.... jeg har fanme en underlig følese at trip , for det skal jeg lie love for at det er ,, ind og ud at kroppen ,, liesom om jeg går efter mig selv når jeg bevæger mig...men selvom dette godt kunne lyde godt, føleses det mærkelig og som jeg godt kunne falde om,da mit blik slører helt vildt.. jeg kan ikke anbefale at trippe på retalin.. der er bedre ting...................., kan ikke skrive så jeg kan holde mig beskæftiget,,, jeg kan ikke holde ud at bare sidde og stitrrre og svede og måske finde ud af at jeg faktisk nok må på hospitalet,, hvis det ikke aftager inden et par timer ..
|