Tak for jeres respons, det er dejligt at høre at man ikke sidder alene med oplevelsen. (og at der findes venlige sjæle, der gider bruge deres tid på ens velbefindende)
Jeg er startet til crossfit og skal, når træningen begynder, starte til fodbold, og jeg håber disse initiative vil vise sig gavnlige for min situation.
Derudover spiser jeg kosttilskud, fiskeolie, gingko biloba, kota kola og baldrian-rod. Jeg kan umiddelbart ikke fornemme om disse gør en forskel, men skade gør de jo nok ikke.
Har I bud på andet helsekost og/eller medicin som kunne være gavnligt?
Har ikke været ved lægen og snakke, men har nogle gange overvejet det, og burde måske gøre det. Men har umiddelbart ikke lyst til tage antidepressiv medicin, da jeg har hørt ubehagelige bivirkninger ved mange af disse traditionelt lægeordinerede midler.
En bruger herpå sitet fortalte at han havde været i en lignende situation som mig, og det som hjalp ham videre var ketamin. Han nævnte det i forbindelse med at "lære ham selv at kende". Har også læst omkring psillocybin micro-dosing, men tænker at begge nok ville være lidt risky at kaste sig ud i, uden nogen veldokumenterede undersøgelser i baghånden.
Lidt en anden ting;
Jeg har en kammerat, der er ved at gro svampe, og har tidligere haft en 2-3 milde trips med svampe og et enkelt trip på LSD, og kan nu ikke helt finde ud af, om jeg skal holde mig fra nu hvor jeg står i en situation, hvor jeg føler mig sårbar. Omvendt hører man også at svampene hjælper folk når de er på bunden - så er lidt i vildrede hvad det angår..
En rar fornemmelse, det er, at få sine tanker ud på nettet - håber stadig i vil være med