Jeg undrer mig også over hvilke bivirkninger det er du er bange for?
David Nutt fra England og David Erritzøe fra Danmark har begge bevist at der ingen fysiske skader er efter brugen af svampe og LSD. INGEN....
Men jeg synes da bestemt det er det værd at opnå den selvindsigt der følger med, at blive konfronteret med de issues man måtte have liggende inde i hovedet osv osv.
Bivirkninger bagefter handler mere om dine forberedelser inden du tager svampene... jeg vil være så fræk at sige at hvis du har brug for at spørge om bivirkningerne er det værd, så er du ikke forberedt nok endnu.
Svampe er IKKE et party drug... de er et psychedelisk værktøj som kan bruges til at lære dig en hel masse om dig selv. Bonus'en er så de vilde effekter, de lille planeter, væsnerne osv osv som følger med ved høje doser.
Studer lidt Terence McKenna... se en del, tag det med et gran salt. Mest af alt synes jeg det interessante er hans tilgang ifht. hvordan folk kan reagere når de er påvirket.
Studer lidt David Nutt. ChristianiaTV lavede en fed lille sag som hedder Science and Cocktails som ligger på YouTube. Den er ret godt til at beskrive både historien, det irrationelle i lovgivningen omkring stoffer, det bio kemiske aspekt og potentialet i stoffet.
Læs trip rapporter så du har en idé om hvad der kommer til at ske... men, vær klar over at selv om du har læst, overhovedet ikke kan forestille dig hvad der kommer til at ske

Det er positivt.....
Lær at give slip. Når du er på svampe, så har du IKKE kontrollen... det har svampene, lad dem styre og guide dig og accepter hvad du bliver vist. Konfronter dine dæmoner, selv i de tilfælde hvor de "vinder" over dig, er der et fantastisk lys på den anden side.
Giv slip..... giv slip..... giv slip....
Der er så meget mere til det end bare det her, men du har taget skridtet nu, nu skal du bare igang med at forstå hvorfor du har taget skridtet

Inderst inde er du sikkert en psykedelisk udfarer, men ligesom meditation skal du bare have indsigten at ligesom du ikke mediterer for at komme til et mål, men fordi meditation er selve målet, så er det at trippe ikke noget at gøre med at komme et sted hen, det handler om at finde ud af at man allerede er der og at det er dejligt og godt sådan.