Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

jeg har prøvet af have et fedt trip 2-3 gange, men det giver ikke mening i forhold til det antal gange jeg har røget. Jeg har nok røget over de 50 stykker, men hver gang er en skuffelse. Nogen gange for jeg det decideret dårligt. Sidste gang jeg fik det skidt, føltes det som om jeg havde myrer over alt på min krop, mit søvn blev sløret, jeg blev svimmel og havde kvalme.
Det mest optimale ville jo være at jeg fik en fed oplevelse hver gang, ellers må jeg bare holde mig helt fra det

Medlem

måske hold dig til en svag pot eller minimer dine hvæs du tager og se hvor det tager dig hen :)

Insane psychedelia user!

Vent til du bliver lidt ældre med at ryge :) pas på du ikke ryger din ungdom væk, samt lad din hjerne bliv mere udviklet det er ikke sundt at ryge i en alder af 15-16 og slet ikke så ofte.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Måske ryger du for meget af gangen. Cannabis-rusen ved lidt højere doser er ikke noget at råbe hurra for, hvis du spørger mig. Interessant og opkvikkende den første halve time, men derefter søvndyssende og kedelig.
Nogle suger tunge joints på én gang uden problemer, men jeg selv har indset at kun et par hvæs, en times pause, et par hvæs igen osv. er det bedste for mig, hvis jeg skal have en god oplevelse.
Hvis du altid ryger på samme måde, så er mit råd at overveje alternative strategier, og se om det hjælper.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Prøv at fortælle hvor meget du ryger, hvad du ryger og hvad du ryger på.
Ellers er rådene du får, givet i blinde.

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Tror du skal lære dig selv bedre at kende med alderen før du kan mærke på dig selv hvor meget/lidt du skal ryge for at få en god skævert det var først da jeg blev de 18-19 år at jeg virkelig kunne mærke på mig selv "hvordan" jeg skulle ryge her tænker jeg på mængder, selskab, tidspunkt, hyppighed osv. Men du stopper jo nok ikke op og venter nu hvor du har prøvet det... Mine gode erfaringer opstår altid når jeg ryger skunk og mængderne behøver ikke nødvendigvis være kollosale men jeg synes ikke hash lige er mig jeg bliver for stenet og bliver altid overmodig og ryger for meget så jeg ikke kan andet end at se film eller bare gå kold mentalt... Skunk derimod hvis jeg ryger "for meget" bliver jeg måske lidt for underlig men det er samtidig mega sjovt når man føler sig helt brændt af for med skunk har jeg stadig energi til hvad ved jeg tage et glas vand eller lave noget mad hvor at med hash har jeg nok en tendens til at blive doven frem for at sørge for jeg har det godt...
Men det er blot mine erfaringer og kender også nogle der får det psykisk dårligt af at ryge skunk så kan man jo diskutere om de så overhoved burde ryge men jeg skal ikke prædike HR til folk der ikke er interesseret i at passe på dem selv til at starte med :) håber at du med din hvad jeg mener unge alder tager nogle fornuftige valg med hensyn til et fornuftigt forbrug og holder dig i skindet for cannabis kommer snigende for før du ved af det bliver det en vane som du måske ikke altid kan se konsekvenserne af før de rammer dig og de kan ramme hårdt...

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]