Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA OD
Junior medlem

Hej,
en dag købte jeg emma = 1g. jeg tog ca 2/3 af posen selv og resten fik 2 venner (skal lige siges det var første gang jeg prøvede det.) Det hele gik fint og jeg havde en fantastisk oplevelse. Jeg skulle til en fest 6 dage efter, hvor jeg tænkte jeg ville prøve det igen. Købte igen 1 gram og tog 4/5 af posen og havde det fantastisk, senere på aften en 4 timer efter, tog jeg resten. Næste morgen havde jeg det fordærdeligt. Jeg kunne ikke tænke ordenligt. Jeg bliver hele tiden svimmel, har de værste mareridt hvor jeg vågner om gennemsvedt osv. Jeg har ikke hovedpine på den måde, men i kender godt hvis i har ligget ned i for lang tid og rejser jer rigtig hurtigt op, bliver i svimle. Det er den måde jeg har det randomly imens jeg går, sidder ned, spiser, osv.
Håber i kan fortælle mig hvad der sker i min hjerne for er ret panisk.

Titel: Re: MDMA OD
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
din hjerne har tømmermænd, du kan vel sammenligne det med at du har drukket 2 flasker sprut alene på en aften, 1 gram til en nybegynder er en sindsyg dose

hvornår var sidste trip, torsdag nat? efter sådan en heftig tur kan man godt have tømmermænd nogle dage efter, men det skal nok aftage, det skal du ikke være bange for

Medlem
Brugeravatar

Du har taget al, al for store doser. Du burde have holdt dig til 200 - 300mg MAX på en aften. At du så tog det med 6 dages mellemrum gør det ikke bedre, jeg kan godt forstå at du ikke føler dig på toppen.
Hold lige en ordentlig pause fra MDMA og andre stimulanser i noget tid, helst nogle måneder, og så husk at tage lavere doser og holde 1½ - 2 måneders mellemrum mellem hver tur på emma, hvis du altså beslutter dig for at tage det igen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Forfanden da! Har du nogensinde læst hvor meget MDMA man bør tage? De fleste anbefaler MAKS 250mg på en aften, du har taget ihvertfald det dobbelte første gang og endnu mere anden gang. Det bør overhovedet ikke komme bag på nogen at det går galt med de mængder. Du bør holde dig langt fra stoffer indtil du forstår at det ikke er legetøj!

Senest rettet af Lokalirriterende 07 jun 2014 12:52, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Slap helt af, det er ganske normalt at have nedtur på i nogle dage efter sådan en tur. Men til næste gang så læs op på bi- og eftervirkningerne af de stoffer du tager, sørg for at få nok væske og mad. Din hjerne har arbejdet på højtryk hele aftenen, og derfor er du medtaget idag, hold længere pauser imellem dine besøg hos emma, det ville nok også nedsætte nedturen markant.

God bedring :-)

Junior medlem

Og som de andre pointérer: så er det nok også en lige voldsom nok dose. Men renheden af substansen spiller vel også en rolle her;)

Junior medlem

Tak fordi i svarede så hurtigt, er lidt mere afslappet nu, har også haft en bedre nats søvn. Lige en sidste ting, jeg behøver vel ikke holde en pause med coke?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Selvfølgelig burde du også holde en pause fra coke.

Medlem

985632147 skrev:
Hej,
en dag købte jeg emma = 1g. jeg tog ca 2/3 af posen selv og resten fik 2 venner (skal lige siges det var første gang jeg prøvede det.) Det hele gik fint og jeg havde en fantastisk oplevelse. Jeg skulle til en fest 6 dage efter, hvor jeg tænkte jeg ville prøve det igen. Købte igen 1 gram og tog 4/5 af posen og havde det fantastisk, senere på aften en 4 timer efter, tog jeg resten. Næste morgen havde jeg det fordærdeligt. Jeg kunne ikke tænke ordenligt. Jeg bliver hele tiden svimmel, har de værste mareridt hvor jeg vågner om gennemsvedt osv. Jeg har ikke hovedpine på den måde, men i kender godt hvis i har ligget ned i for lang tid og rejser jer rigtig hurtigt op, bliver i svimle. Det er den måde jeg har det randomly imens jeg går, sidder ned, spiser, osv.
Håber i kan fortælle mig hvad der sker i min hjerne for er ret panisk.

åhhh hvaaad.. Så så man lige dig tage 4/5 dele af posen. TOTALT seeejt der!!! Kan da slet ikke forstå du havde det dårligt dagen efter ? :O
Pause med coke? hahaha må være din spøg da,'

Tror du skal være glad for dit mdma er skamcuttet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
basssher - jeg syntes du skal tage og lukke røven og arbejde med dit attitudeproblem. Personen har ikke tænkt sig om mht. dose, eller ikke vidst bedre. Så respekt for at tør være ærlig og spørge om råd og vejledning.
Du kører den samme barnlige attitude, i flere tråde og psykedelia.dk har ikke brug for den slags. Kom med noget konstruktivt - eller hold fingrene fra tastaturet.

Trådstarter: Det skal nok gå over igen og nu har du kunnet mærke på egen krop, at man skal være lidt mere forsigtig :) En pause fra coke, eller i det mindste skære ned på forbruget, er altid en god idé :)
God bedring og håber du husker på rådene til næste gang :D

De bedste hilsener :)

Medlem

Attitudeproblem ? Tror bare snart jeg skal væk fra denne her fucking børnehave, folk bliver åbenbart dummere og dummere...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det synes jeg helt klart du skal basher.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Held og lykke med at finde et bedre sted end psy hvor folk faktisk er tolerante og tilgivende. Måske Arto.dk er stedet :)

Trådstarter: Hvordan går det med dig nu? Håber du er kommet ovenpå igen og har det godt :)

Dedikeret medlem

Flux. skrev:
Det synes jeg helt klart du skal basher.

+100

Junior medlem

Lige en opdatering. Jeg har det helt fint uden nogle bivirkninger mere.
Tak for hjælpen :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Dejligt at høre! Held og lykke fremover :D

Medlem

Bare til orientering: Når man OD'er på MDMA så besvimer man som regel, jeg tog ved et uheld 800mg iv uden tolerance for et par måneder siden. havde indstillet min vægt forkert, troede der var 300mg.

Det eneste jeg husker er at min ven råbte "skal jeg ringe efter en ambulance!" han fortalte dagen efter at han måtte åbne munden på mig og made mig med etizolam pulver. Nok det der reddede mit liv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
snubi skrev:
Bare til orientering: Når man OD'er på MDMA så besvimer man som regel, jeg tog ved et uheld 800mg iv uden tolerance for et par måneder siden. havde indstillet min vægt forkert, troede der var 300mg.

Det eneste jeg husker er at min ven råbte "skal jeg ringe efter en ambulance!" han fortalte dagen efter at han måtte åbne munden på mig og made mig med etizolam pulver. Nok det der reddede mit liv.

300mg MDMA IV er stadig voldsomt meget, og højest sandsynligt neurotoksisk. Selvom jeg i bund og grund er ligeglad med hvad du foretager dig, burde du nok gøre klogt i at genoverveje dit forbrug/livsstil.

Det er super ærgerligt at brænde hjernen sammen på stoffer, specielt når det er forsent og man ser tilbage på sin fortid.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
snubi skrev:

Snubi -> Det der var ret dumt gjort. Håber du har det bedre, og har besluttet dig for at lære af oplevelsen, så du ikke gør den slags en anden gang.
I øvrigt må du godt lige forklare hvordan etizolam virkede som modgift til MDMA ?

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]