Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej ville bare høre hvad i ville gøre når feks. tramadol, kodein ikke hjælper mere og lægen er en hængerøv

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Cannabis er helt klart et forsøg værd, især hvis du kan finde noget med et højt indhold af CBD.
Olie, rig på CBD, skulle især være effektivt, dog har jeg ikke selv prøvet det.
Jeg døjer også med kroniske smerter (okay, ikke helt kronisk, men dog stort set dagligt) og Cannabis har været en stor hjælp.

MSM kunne også være en mulighed, det har jeg i hvert fald læst om før i forbindelse med lindring af kroniske smerter, især hvis smerterne skyldes kronisk inflammation.
Om ikke andet så er det et kosttilskud som stort set alle vil have gavn af at indtage, da vi slet ikke får nok svovl i kosten (MSM molekylet indeholder 1/3 del svovl) grundet konventionelle dyrknings metoder, lang transport af fødevare samt varmebehandling af maden, hvilket alt sammen ødelægger MSM.
Jeg tager det også selv, men er ikke nået op i en særligt høj dosis endnu og smertelindring har jeg ikke set noget til men det forventer jeg dog hellere ikke før jeg er kommet godt op i dosis (MSM har en kraftig detox effekt og dosis bør derfor sættes op stille og roligt)

Jeg kan eventuelt vende tilbage med en update på MSM om et par måneder, så burde jeg vide om det har hjulpet på mine smerter eller ej.

Hvad skyldes dine smerter?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg ville lytte til lægen og undgå selvmedicinering. Eventuelt høre en anden læge ad.

Medlem

Msm er spild af tid. Period

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg har holdt mig smertefri via cannabis olie lavet på CBD crews Yummy og Critical mass et par måneder. Forrige år lavede jeg iso olie af trimmet, jeg fik af en ven. Der går et par dage, hvor jeg ikke mærker nogen forskel, men efter 3-4 dage ved første forsøg, forsvandt smerterne i ledet. Jeg tog en dosis på 500 mg i døgnet i gelantine kapsler.

Men det slipper jo op det skidt.

Ved andet forsøg gik der kun 1-2 dage før inflamationen forsvandt, eller i hvert fald ikke generede mig. Denne gang lavede jeg olien af topskud og 500 mg i døgnet var lige vildt nok det første døgn.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve igen, men jeg har hverken mulighed for at dyrke noget selv eller penge til at smide efter pushere. Det ender nok med jeg bestiller noget af det olie der lavet af foder hamp fra Baltikum.
Det jo lovligt åbenbart.
Hvis man vil lave olie af foder hamp selv. Så finder foder til heste som består af 100% hamp i baller. (idag er det nok poser). Det skulle der nok komme en slat olie ud af. Sådan en balle fåes for en flad 50. Så det må ikke være småpenge de tjener på noget så billigt som isopropanol og foder hamp.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/02/19/142512.htm

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Alshabab skrev:
Msm er spild af tid. Period

Vil du ikke uddybe hvorfor det så konsekvent er "spild af tid"? Jeg går ud fra at du har andet end en' personlig erfaring at have din udtalelse i og er derfor ret så interesseret i at høre hvorfor du mener at det ikke virker, hvis du har ret, så er der jo ingen grund til at jeg bruger penge på at få sendt en distilleret (dyrere) udgave fra udlandet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]