Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 16:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

For nylig var jeg på Fusion Festival og festede på mdma en aften. Jeg tog en passende dosis på 125mg, efterfulgt af 40mg en time efter, begge dele i bomber. Inden og bagefter drak jeg nogle øl, men intet overdrevet. Undervejs røg jeg en enkelt joint. Jeg dansede meget og drak også en masse vand.
En supergod aften, alt sammen helt tilpas.

Men da jeg var på vej i seng hen på morgenen, blev jeg flere gange ramt af tissetrang så kraftigt, at jeg - for at være ærlig - ikke kunne holde mig helt. Det var helt tydeligt, at noget omkring evnen til at holde på vandet var sat ud af spillet. Det fortsatte den næste dag og i mildere grad i nogle dage efter.
Måske var det evnen til at mærke blæretrykket, der var sat ud, det har jeg hørt om før fra andre. Under selve trippet har jeg nok glemt at få tisset nok, men da jeg skulle i seng og dagen efter gik jeg ikke i for lang tid uden at tisse. Så det virkede mere som om, at det var evnen til at holde på vandet, der var noget galt med.

Er der nogle andre herinde, der har haft lignende oplevelse? Ved nogen, hvad det kan skyldes?

Som sagt overdrev jeg overhovedet ikke den aften, alt var helt tilpas og jeg oplevede ingen andre bivirkninger. Jeg havde desværre ikke nogen ez-test, så det kan være, at der var noget andet i den mdma, jeg havde fået, som forårsagede problemet. Men det "oplevedes" rimelig rent, mens det stod på, så jeg tvivler lidt på det.

På forhånd tak for respons.

Medlem
Brugeravatar

MDMA påvirker tissetrang, så man ikke kan mærke trykket ordentligt. Hvis du har blandet det med nogle øl (som er vanddrivende) samt nogle flasker vand henover aftenen uden at tisse kan jeg godt forstå at din blære er lidt utilfreds. Som du beskriver det er det blevet bedre de følgende dage, så vent og se om det ikke går helt over snart. Hvis du oplever flere problemer uden nogen særlig grund, kunne det nok godt være en god idé at spørge din læge til råds.
Hvis du laver sådan et trick igen, så prøv at se om du kan tvinge dig selv til at tisse, ved lige at gå et smut på toilet og så presse på. Jeg har selv gjort det nogle gange på MDMA, og bliver ofte overrasket over mængden af væske jeg har haft i mig, uden egentlig at mærke så meget til det.

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for svar. Ja, en anden gang vil jeg helst sikkert tænke over at få tisset, selvom trangen ikke er der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]