Hej folkens. Jeg har nu igennem de sidste 6 måneder og 25 dage udelukkende taget coke (jeg tog emma før det, dog kun i weekenden). Det startede med hver weekend og forbruget steg langsomt. Og de sidste 2 måneder har jeg taget coke næsten hver dag. De sidste 25 dage har jeg ihvertfald, med maks 5 dages pause iform af 1-2 dage.
Mit problem er ikke at stoppe, jeg er gået til stofrådgivningen og har fået en psykolog/stofrådgiver jeg mødes med en gang om ugen.
Mit problem er at jeg nu de sidste 4-5 dage har følt en større hjertebanken end før. Samtidig oplever jeg en ubehag i venstre lyske, nærmest en lille krampe eller noget lign. Men jeg er ikke sikker.
Har det nogen betydning? Kom gerne med jeres syn på det
Nu er det endnu mere fucked up Min far er lige død, i sidste uge. Det kom helt uventet, og nu føler jeg det er endnu mere umuligt at stoppe. Jeg ved godt det ikke hjælper at tage stoffer, og at det er utrolig dumt. Jeg sorger, det gør jeg. Og jeg giver mig selv tid til at være ked af det, jeg holder mig stærk for min mor og jeg knækker ikke, det ved jeg. Men stressen banker i min krop. Jrg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive, det er jo iekke fordi i kan hjælpe mig, men..
|